Масштабні запуски тональних засобів продовжують влаштували чимало марок, включно з флагманами Chanel і Dior. Марки не припиняють ставити амбітні завдання перед своїми науковими лабораторіями і продовжують удосконалювати текстури і властивості тональних основ.
Стійкість і "багатовимірне" матове покриття – дві головних якості, яких прагнуть досягти бренди, створюючи нові тональні засоби. Тон повинен вирівнювати колір і текстуру шкіри, маскувати круги під очима, надавати свіжості й сяйва, при цьому, приховувати зайвий блиск. В ідеалі, він повинен ще зберігати початковий вигляд до кінця робочого дня, і захищати від сонця.
Ще зовсім недавно така багатофункціональність вважалася абсурдною. Сьогодні все реально. Важливий лайфхак: якщо засіб здається густуватим, його можна наносити вологим спонжем (наприклад, Beauty Blender). Якщо покриття лягло занадто щільно, можна пройтися поверх спонжем зі зволожуючим кремом. З кушоном таких проблем не виникне – це той тип покриття, яке зручно нашаровувати. Новий кушон вийшов у Sisley.
Instagram: @vogueua_beauty