Вісімдесяті – час, коли гасло мінімалістів Less is more (менше означає більше – в пер. з англ.) не мало ніякого сенсу. Чим більше, яскравіше і масивніше – тим краще ти виглядаєш. Люрекс, кольорові лосини, тотал-луки з деніму, анімалістичний принт і багато металіка, спортивний одяг, як дрес-код для вечірки, дуже глибокі вирізи і дуже короткі подоли суконь і спідниць, кричущі принти – цьому надавали перевагу наймодніші дівчата того десятиліття. Також в 1980-х активно розвивалася кар'єра таких дизайнерів, як Аззедін Алайя, Тьєрі Мюглер, Джанні Версаче і Крістіан Лакруа, які будували свої колекції навколо поняття сексуальності. Все це вбирали в себе художники з костюмів і переносили на образи головних героїв фільмів. Vogue UA згадав найбільш значущі з модної точки зору кінострічки того часу.
Згадати все: наймодніші кінообрази з 1980-х
"Бум", 1980
"Інтердівчинка", 1989
"Ділова дівчина", 1988
"Містична піца", 1988
"Марні пошуки Сьюзен", 1985