Французька кіностудія Gaumont у партнерстві з платформою Dropdaze зробить спін-офф кримінальної драми Netflix "Нарко" у вигляді бренду одягу Narcos Los Angeles.
Бренд випускатиме чоловічий одяг, як-от куртки й штани в стилі мілітарі, футболки з принтами й толстовки, футбольні форми, аксесуари та товари для дому. Перша колекція з’явиться на онлайн-ресурсі вже цьогоріч і в деяких поп-ап магазинах у різних країнах.
Нагадаємо, сюжет гангстерської драми розповідає реальну історію наркокартелів Колумбії, наркобарона Пабло Ескобари та його взаємодії з Управлінням з питань боротьби з наркотиками.
До слова, це не перший випадок, коли стримінгові сервіси інтегрують телепродукт у модний світ. 2017 року компанія Hulu залучила лейбл Vaquera до створення колекції в стилі її хіт-серіалу "Оповідь служниці". А Amazon Prime Video і зовсім організував конкурс модного одягу Making the Cut, переможець якого отримає можливість представити свою колекцію для продажу на платформі.