Як створювали костюми до фільму "Аладдін"

Шовк, бісер, вишивка і знаменитий візерунок "пейслі" – в костюмах до диснеївського римейку "Аладдіна", який виходить в український прокат 22 травня, зійшлися арабська та індійська моди.

image

Художник костюмів "Аладдіна" – Майкл Вілкінсон, який 2014 року був номінований на "Оскара" за кінострічку "Афера по-американськи". Підготовка до зйомок розпочалася задовго до роботи на майданчику. Вілкінсон і його команда спочатку визначили, від чого відштовхуватимуться: це, перш за все, етнічне походження героїв і регіон, у якому вони живуть або звідки родом. Оскільки дія відбувається на Сході в вигаданому місті Аграба, то головними джерелами натхнення для художника стали Африка, Близький Схід, Туреччина і Пакистан.

Більшість жінок Аграби носять традиційний арабський одяг: це сукні і накидки з великими квітковими принтами. Але тільки не принцеса Жасмин – у ключового жіночого персонажа зовсім інший образ. Гардероб Жасмин багато в чому натхненний південноазіатськими мотивами (шовк, візерунок "пейслі", бісер та вишивка) – це зроблено, щоб вшанувати пам'ять її матері, яка переїхала до Аграба з сусіднього індійського королівства Шехрабад. Для акторки Наомі Скотт, яка грає Жасмин, це важливо – вона народилася в Лондоні в сім'ї вихідців з Індії.

Вілкінсон розробив дев'ять вбрань для принцеси. Їх об'єднують фантастично яскраві кольори – щоб показати індивідуальність дівчини і пристрасть до життя. "У неї стільки красивих речей, але все, чого вона дійсно хоче, – вийти з палацу, вирватися із золотої клітки і подивитися на людей", – пояснює Наомі Скотт. "Розкішні сукні – не зовсім те, чого вона хоче, і це не зовсім відображення її індивідуальності. У неї є свої обов'язки, які вона повинна виконувати, і вбрання, які їй потрібно носити, тому що вона принцеса, але коли вона виходить на ринок або гуляє з Аладдіном, носить штани або шаровари".

Найяскравіший ансамбль Жасмин – цитринова сукня з вишитою вуаллю і прозорими рукавами, яку вона носить, щоб вітати принца Алі в палаці. "Це вбрання в індійському стилі, але в ньому є і елемент арабського одягу – ліф з високим жилетом і дорогоцінним декором", – розповідає Вілкінсон.

У сцені знайомства з принцом Андерсом у палаці Жасмин одягнена в пурпурну сукню без рукавів з бірюзовими вставками, яку прикрашає 10-футовий шлейф, що демонструє формальність ситуації. Спереду спідниця розшита розкішними монетами і блискучими дорогоцінними каменями і вдягнена на бірюзові шовкові штани, що надає їй сучасного вигляду.

Розробка зовнішнього вигляду Джина, якого грає Вілл Сміт, була непростим завданням для Вілкінсона. Оскільки сам персонаж багато в чому мальований, натхненням для художника був сам актор Вілл Сміт. "З Віллом було так весело працювати; він сміливий і може впоратися з чим завгодно", – каже Вілкінсон. "Ми вирішили, що його персонаж буде мінливим: кожного разу, коли ви його бачите, він змінюється і, відповідно, змінюється його образ". Вілкінсон пограв з різними стилями, перш ніж придумав костюм Джина: по суті, це сотні метрів синіх тканин, скомпонованих у один костюм.

Головним викликом для команди художників став номер "Принц Алі" – перш за все, через його розмах: у номері беруть участь понад 200 акторів і статистів. Спеціально для цих сцен створили стільки ж костюмів, і у кожної людини був свій неповторний образ, що включав гардероб, зачіску і макіяж. Впродовж фільму Аладдін змінюється – стає сміливішим і мужнім. "Ми бачимо його дивовижне перетворення з скромного вуличного хлопця в величного принца", – розповідає Вілкінсон. "Тому ми пограли з різними силуетами і вирішили, що його костюми як принца Алі повинні бути стриманими і благородними".

Популярне на VOGUE