У вересні у світовий прокат виходить довгоочікувана кінострічка "Абатство Даунтон". Костюми в серіалі завжди мали величезну роль: від прикрашених золотом бірюзових панталонів леді Сібіл до натхненних Chanel вбрань леді Мері. Не дивно, що костюми відіграють важливу роль у повнометражному фільмі. Художник костюмів Анна Роббінс розповіла, як працювала над створенням образів для стрічки.
Анна Роббінс, номінована на премію "Еммі" за найкращі костюми, працює над створенням убрань для "Абатства Даунтон" з 5 сезону. Художниця зазначає, що серіал вже був справжнім феноменом, коли вона стала його частиною. "Було близько 30 постійних акторів, яких треба було одягнути. Моя робота полягала у відтворенні трендів, властивих 1920 рокам, аби вони підкреслювали індивідуальність кожного персонажа". Нижче Роббінс розповідає про свої улюблені моменти з серій, які виграли "Еммі".
Сюжетна лінія леді Едіт була неймовірно бурхливою, коли я вперше почала працювати над "Абатством Даунтон" в 5 сезоні. Поки у неї було складне життя, вона ніколи не прагнула до самовираження через моду, тому я одягала її в осінні кольори і стримані фасони. Потім почалися фінальні серії і вона потрапила у світ Блумсбері. Як тільки леді Едіт стала редактором журналу, вона розцвіла як персонаж, і я перемістила її в бік весняної палітри: поступово вносила в образ більше світлих відтінків, розважалася з принтами і додавала драматичні викоти. Мені особливо подобалося те, як її образ контрастував з одягом Мері. Весільна сукня Едіт – одне з моїх улюблених творінь для серіалу. Я купила мереживо 1920-х років – збирала потрібну тканину протягом дев'яти місяців, щоб створити сукню відповідно до персонажа і епохи.
Більшість одягу для леді Мері я створила сама, бо ніколи не могла знайти речей, які б відповідали моєму баченню цього персонажа. Її гардероб досить лінійний і андрогінний. На пошиття вбрань, які вона носить при управлінні "маєтком", мене надихнуло вивчення технік пошиття чоловічого одягу того часу. Леді Мері – дівчина в чоловічому світі, яка живе за своїми правилами. Колірна гама її костюмів досить смілива – глибокий бордовий і темно-синій.
Я завжди відчувала, що леді Грентем, як американська спадкоємиця, є ближчою до певного авангарду в моді, ніж її британські колеги. У неї класичний смак, але коли в 1920-х лінія талії трохи опустилася, це не могло не вплинути на її стиль. Іншими словами, вона стежить за модою, але не є її в'язнем. Я завжди дуже тісно співпрацюю з Елізабет, коли драпірую тканини, адже більшість її речей – оригінальні. У деталях, які вона носить, здебільшого відчувається гнучкість, а ще вона завжди доповнює своїх доньок. Моя улюблена сюжетна лінія – коли Кора вечеряє в "Рітці" з містером Брікером (Річард Грант), і він намагається спокусити її. Тут проявляється інший бік характеру, тому я змінила її звичайні темно-бузкові і волошкові сукні на плісироване шовкове пальто теракотового відтінку.
Леді Вайолет завжди буде в корсеті. У неї завжди буде строгий едвардіанський силует. Я оновила її гардероб: змінила тканину, адже текстури і принти тепер відрізняються від 1912 року, коли розпочиналися події в серіалі. Якщо говорити точніше, то текстиль пройшов шлях від модерну до ар-деко. Ми навіть внесли ноти єгиптології у вбрання графині (дуже популярний стиль у середині 1920-х років після того, як виявили гробницю Тутанхамона).