"Абатство Даунтон": художник костюмів Анна Роббінс про те, як створювали костюми до фільму

У вересні у світовий прокат виходить довгоочікувана кінострічка "Абатство Даунтон". Костюми в серіалі завжди мали величезну роль: від прикрашених золотом бірюзових панталонів леді Сібіл до натхненних Chanel вбрань леді Мері. Не дивно, що костюми відіграють важливу роль у повнометражному фільмі. Художник костюмів Анна Роббінс розповіла, як працювала над створенням образів для стрічки.

image

Анна Роббінс, номінована на премію "Еммі" за найкращі костюми, працює над створенням убрань для "Абатства Даунтон" з 5 сезону. Художниця зазначає, що серіал вже був справжнім феноменом, коли вона стала його частиною. "Було близько 30 постійних акторів, яких треба було одягнути. Моя робота полягала у відтворенні трендів, властивих 1920 рокам, аби вони підкреслювали індивідуальність кожного персонажа". Нижче Роббінс розповідає про свої улюблені моменти з серій, які виграли "Еммі".

Леді Едіт Кроулі у виконанні Лори Кармайкл

Сюжетна лінія леді Едіт була неймовірно бурхливою, коли я вперше почала працювати над "Абатством Даунтон" в 5 сезоні. Поки у неї було складне життя, вона ніколи не прагнула до самовираження через моду, тому я одягала її в осінні кольори і стримані фасони. Потім почалися фінальні серії і вона потрапила у світ Блумсбері. Як тільки леді Едіт стала редактором журналу, вона розцвіла як персонаж, і я перемістила її в бік весняної палітри: поступово вносила в образ більше світлих відтінків, розважалася з принтами і додавала драматичні викоти. Мені особливо подобалося те, як її образ контрастував з одягом Мері. Весільна сукня Едіт – одне з моїх улюблених творінь для серіалу. Я купила мереживо 1920-х років – збирала потрібну тканину протягом дев'яти місяців, щоб створити сукню відповідно до персонажа і епохи.

Леді Мері Кроулі у виконанні Мішель Докері

Більшість одягу для леді Мері я створила сама, бо ніколи не могла знайти речей, які б відповідали моєму баченню цього персонажа. Її гардероб досить лінійний і андрогінний. На пошиття вбрань, які вона носить при управлінні "маєтком", мене надихнуло вивчення технік пошиття чоловічого одягу того часу. Леді Мері – дівчина в чоловічому світі, яка живе за своїми правилами. Колірна гама її костюмів досить смілива – глибокий бордовий і темно-синій.

Кора Кроулі, графиня Грентем, у виконанні Елізабет Макговерн

Я завжди відчувала, що леді Грентем, як американська спадкоємиця, є ближчою до певного авангарду в моді, ніж її британські колеги. У неї класичний смак, але коли в 1920-х лінія талії трохи опустилася, це не могло не вплинути на її стиль. Іншими словами, вона стежить за модою, але не є її в'язнем. Я завжди дуже тісно співпрацюю з Елізабет, коли драпірую тканини, адже більшість її речей – оригінальні. У деталях, які вона носить, здебільшого відчувається гнучкість, а ще вона завжди доповнює своїх доньок. Моя улюблена сюжетна лінія – коли Кора вечеряє в "Рітці" з містером Брікером (Річард Грант), і він намагається спокусити її. Тут проявляється інший бік характеру, тому я змінила її звичайні темно-бузкові і волошкові сукні на плісироване шовкове пальто теракотового відтінку.

Вайолет Кроулі, графиня-вдова Грентем у виконанні Меггі Сміт

Леді Вайолет завжди буде в корсеті. У неї завжди буде строгий едвардіанський силует. Я оновила її гардероб: змінила тканину, адже текстури і принти тепер відрізняються від 1912 року, коли розпочиналися події в серіалі. Якщо говорити точніше, то текстиль пройшов шлях від модерну до ар-деко. Ми навіть внесли ноти єгиптології у вбрання графині (дуже популярний стиль у середині 1920-х років після того, як виявили гробницю Тутанхамона).

Популярне на VOGUE