Боротьба зі стереотипами: як King Mebel презентували новий оксамитовий диван

Бренд дизайнерських меблів King Mebel презентував новий виріб — чорний оксамитовий диван Saimond. Засновники бренду Василь та Євгенія Саманіви вирішили зняти креативну рекламну кампанію і підкреслити важливу тему, а саме боротьбу з історичними стереотипами про українців. Головними героями кампейну стали козаки, які втілюють непокірний український дух та жагу до боротьби.

"Ми звертаємося до споконвічних українських образів, щоб у всіх сферах закарбувалася памʼять про нашу історію. Поки її намагаються забрати чи переінакшити, звести українство лише до селянства чи несмаку — ми пишемо свою розповідь, надихаючись силою й духом предків", — каже Василь Саманів, співзасновник бренду KingMebel.

Обличчям кампанії став український актор Тарас Цимбалюк. Разом із іншими козаками вони записали іронічне звернення до путіна, яке стало відеоалюзією на відому картину українського художника Іллі Рєпіна "Запорожці пишуть листа турецькому султанові". Cаме відео ви можете переглянути на YouTube.

Фото: Роман Наконечний

Організація: Тома Філанчук

Ідея: Василь Саманів, Євгенія Саманів

Популярне на VOGUE