До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Крокси — найуніверсальніше взуття цього літа

Якщо ви запитуєте себе, чому всі ваші друзі, а також знаменитості і фешн-інфлюенсери, на яких ви підписані в соціальних мережах, носять гумові сабо, то цей матеріал для вас. У рік пандемії, коли комфорт понад усе, мода здається дивною, а взуття Crocs раніше неофіційна форма медичних працівників заполонило всю модну індустрію. І це ще до того, як у їхньому вагомому списку колаборацій опинилися бренд вуличного одягу Джастіна Бібера Drew House, ді-джей і продюсер Diplo, мережа ресторанів швидкого харчування KFC, латиноамериканська треп-зірка Bad Bunny (колекцію було розпродано за 16 хвилин), сенсація апсайклінг-моди Ніколь МакЛафлін і інші.

Balenciaga, весна-літо 2022

Сучасна попкультура поширюється і на подіуми: ще в 2016 році Крістофер Кейн співпрацював з цим брендом для своєї колекції весна-літо 2017. У минулому місяці Crocs знову з'явилися на подіумі Balenciaga на показі весна-літо 2022 року у вигляді мюлей на підборах і гумових чобіт на платформі. У квітні Crocs навіть потрапив на червоний хідник церемонії вручення премії "Оскар", коли музичний керівник премії Questlove поєднав свій костюм із золотими сабо, що викликало справжній захват у соціальних мережах.

Реклама
Questlove

Коли в травні Нікі Мінаж з'явилася в яскраво-рожевій парі взуття, прикрашеній кристалами, сайт Crocs завалився. І продажі стрімко зростають: після злітного квітня 2020 року бренд повідомив про рекордну виручку в першому кварталі 2021 року, коли продажі зросли на 64 відсотки в порівнянні з тим же періодом минулого року. "В часи стресу і невпевненості споживачі, здається, хочуть комфорту, і це тенденція, яку вони пов'язують із нашим брендом", повідомив Адріан Холловей, віце-президент Crocs.

Нікі Мінаж

Як ви поставитеся до "гумового" літа? Bottega Veneta підтримують тенденцію Crocs: їхні черевики Puddle, які нагадують гумові чоботи і виготовлені з біорозкладного полімеру, виявилися настільки успішними з моменту їх появи в колекції сезону осінь-зима 2020/2021, що бренд перевидав їх у версії літніх сабо. "У поточному сезоні ми помітили більш ніж 80-відсоткове збільшення кількості запитів на гумові шльопанці, а також 120-відсоткове збільшення кількості запитів на гумові сандалі від таких брендів, як Bottega Veneta, Balenciaga, Givenchy і Gucci", повідомляє Ліббі Пейдж, старший редактор відділу модного ринку Net-A-Porter.

Bottega Veneta, осінь-зима 2020/2021

Хіба це літо не мало б бути присвячене бурхливим двадцятим, тобто високим підборам? Поточні показники, здається, наводять на думку, що ми хочемо добре повеселитися але й повернутися до комфорту також. Коли ви купите першу пару Crocs, ви не зможете зупинитися запевняє Джессі Віллнер, засновниця лос-анджелеського бренду верхнього одягу The Mighty Company. На її день народження в минулому році її друзі придбали три пари пастельних Crocs. У підсумку "те, що починалося як щось на зразок іронії", стало найкращим літнім взуттям.

Джулія Хоббс

Текст: Ellie Pithers

За матеріалами: vogue.co.uk.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.