Головні кольори в колекціях сезону весна-літо 2021
Колірна гама має не менш важливе значення в образі, ніж фасони й стиль. Одяг певного кольору може дуже багато сказати про його власницю — починаючи від характеру й закінчуючи поглядами на життя. Червоний найчастіше вибирають дівчата-лідерки, пастельні відтінки — ніжні натури, а чорний — шанувальниці класики, суворості й елегантності. Крім того, колір впливає на думку людей про ту чи іншу особу. За кольором ми можемо зрозуміти, імпонує нам людина чи ні. Дуже важливо знайти саме свої відтінки, що підкреслюють сильні сторони, але не варто забувати й про актуальність кольорової палітри в новому сезоні. Щоб бути в курсі наймодніших кольорів, Vogue.ua зібрав головні відтінки в колекціях дизайнерів сезону весна-літо 2021.
Життєрадісний і насичений помаранчевий відтінок, подібний до кольорової гами календули, яку називають "золотою квіткою" краси, наступного сезону весна-літо 2021 буде особливо популярним. Jason Wu пропонують зустрічати весну в брючному костюмі, Sportmax роблять ставку на лаконічну сукню без бретельок, а Versace демонструють ошатне й провокаційне вбрання найефектнішого відтінку наступного сезону.
Спокійний, ніжний і привабливий небесно-блакитний відтінок, якому Інститут кольору Pantone дав назву "Cerulean", стане одним з головних відтінків сезону весна-літо 2021. Красу й глибину цього кольору описала Міранда Прістлі у фільмі "Диявол носить Prada", коли намагалася донести до Аманди, яка колосальна робота стоїть за виготовленням речей і вибором колірної гами. Наступної весни цей інтелектуальний відтінок можна побачити на романтичній сукні Chloe, у вигляді утилітарних штанів-бананів і сорочки з короткими рукавами Hermes або на розслаблених сукнях сорочкового крою Fendi.
Яскравий зелений колір, подібний до свіжої зелені, посів головну позицію в колекціях брендів весна-літо 2021. Почати знайомство із цим кольором можна із сукні-сорочки в стилі сафарі Elie Saab — такий образ згодиться як для міських справ, так і для відпочинку. Просунутіші модниці можуть спробувати вдягнути монохромний ансамбль на взірець Michael Kors Collection, а найсміливіші леді замість класичного пісочного тренча, найімовірніше, виберуть яскраво-зелений варіант Victoria Beckham.
Альтернативою нейтральному білому кольору наступної весни стане теплий молочний відтінок, подібний до смачного вершкового крему. Ми впевнені, що довго чекати не доведеться. Дуже скоро головні модниці Парижа, Мілана, Лондона і Нью-Йорка демонструватимуть нові образи з колекцій весна-літо 2021 відтінку вершкового крему. Наприклад, шовкову максісукню на тонких бретельках Jacquemus, двобортне пальто Lanvin або затишний трикотажний ансамбль Michael Kors Collection.
Якщо кольором 2020 року за версією Інституту кольору Pantone офіційно названо класичний синій, то наступної весни на зміну йому прийде яскравіша й глибша інтерпретація. Насичений синій відтінок з’явився в колекції Chanel у вигляді елегантного твідового костюма, що складається з фірмового жакета й штанів-бермудів. У Burberry представлено цілу низку образів синього кольору, наприклад, шкіряний синій плащ в парі з рибальським капелюхом або комплект з деніму й вовняного вкороченого светра. Тим часом Christopher John Rogers показали монохромний ансамбль яскраво-синього кольору: жіночну спідницю-плісе, приталений жакет і замшеві туфлі в тон образу.
Ніжний пилово-рожевий колір — найкращий приклад жіночності, м’якості й сили водночас. За цим, здавалося б, делікатним кольором ховається багатогранне значення. Найчастіше його вибирають незалежні дівчата, які в глибині душі насправді дуже ніжні й романтичні натури, які потребують уваги й любові. Наступної весни дизайнери надали належної уваги цьому кольору. Найкращу сукню відтінку курної троянди представлено в колекції Alberta Ferretti, найніжнішу блузу було показано на шоу Christian Dior, а наймодніші штани з’явилися серед пшеничних полів у Jacquemus.
Під час карантину те, що нам дійсно потрібно — надія, що все буде добре. Оптимістичний і сонячний жовтий відтінок поліпшує настрій і вселяє впевненість у світле майбутнє. Дизайнери транслювали своє позитивне послання через одяг: Versace показали силуетну сукню зі шлярками вздовж подолу, Valentino зробили ставку на подовжену сорочку чоловічого крою з квітастим принтом, а Miu Miu скомбінували відразу кілька яскравих відтінків — жовту спідницю-олівець з помаранчевим гольфом і червоними туфлями.