До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Зендая представляє нову колекцію Valentino

У грудні минулого року П’єрпаоло Піччолі переглянув позиціювання Valentino й оголосив, що Зендая стала новим амбасадором модного Дому. На думку дизайнера, Зендая здатна висловити всі цінності бренду в одному кадрі, обернувши творіння Valentino на щось екстраординарне. Вона втілює цінності рівності та відкритості, які обстоює бренд, а також передає сучасний романтизм. Тепер же актриса й співачка взяла участь у зніманні рекламного кампейну, присвяченого новій колекції осінь-зима 2021/2022. Зендая з’явилася на чорно-білих кадрах авторства Девіда Сімса в лос-анджелеському Palace Theatre.

Valentino осінь-зима 2021/2022

Рекламна кампанія Roman Palazzo продовжує розповідь креативного директора, що представив колекцію в Римі, у несподіваному місці, де велич поступилася місцем інтимності. Девід Сімс, відомий своїм умінням розсувати межі модної фотографії, закарбував грубий і радикальний театральний акт в Лос-Анджелесі. На знімках Зендая сидить у центрі порожньої сцени, демонструючи речі з колекції бренду й нові аксесуари Valentino Garavani Rockstud Alcove. "У межах естетичного вибору можна уявити цілісну ідентичність. Це сила моди й сила людини", — описує рекламну кампанію П’єрпаоло Піччолі.

Valentino осінь-зима 2021/2022

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.