5 причин, чому ми любимо Вікторію Бекхем
17 квітня святкує день народження Вікторія Бекхем – "екс-перчинці" виповнюється 45 років. Вікторія пройшла довгий шлях – від Posh Spice до успішної бізнесвумен і справжньої ікони стилю сучасності. За її плечима не лише яскрава музична кар'єра в Spice Girls, а й побудова власного однойменного бренду жіночого одягу, участь у рекламних кампаніях Marc by Marc Jacobs і Emporio Armani, а також колаборація з гігантом у царині краси Estee Lauder. Мільйони дівчат хочуть бути нею, адже Вікторії вдається поєднувати кар'єру і бізнес зі щасливим сімейним життям і материнством, при цьому завжди мати свіжий і стильний вигляд. У день народження улюблениці мільйонів Vogue.ua розповідає про п'ять головних аспектів життя цієї різнобічної і багатогранної жінки.
Світова популярність до Вікторії Бекхем прийшла в середині 1990-х років, тоді ще 20-річна Вікі носила дівоче прізвище Адамс. Проходженням кастингу, де вона показала свої вокальні дані, Вікторія отримала справжній "квиток у життя". Дівчина потрапила в групу Spice Girls, яка буквально за рік стала популярною. Бекхем відразу охрестили як Posh Spice за її розкутість, елегантність і відчуття стилю. Група проіснувала до 2000 року, після чого Бекхем почала сольну кар'єру.
Зараз Вікторія активно розвиває свій бренд жіночого одягу Viсtoria Beckham, заснований 2008 року. Бренд регулярно бере участь у Тижнях моди, де демонструє нові колекції двічі на рік. Мінімалізм, лаконічні силуети і цікаві деталі, споріднені духом з самою Вікторією в повсякденному житті, – в основі ДНК бренду. Так, з року в рік у колекціях Viсtoria Beckham спостерігається концентрація штанних костюмів вільного крою, монохромних суконь довжини міді та сорочок чоловічого крою.
Вікторія – багатодітна мати і щаслива дружина відомого футболіста Девіда Бекхема вже 20 років. За цей час у пари з'явилося четверо дітей: сини Бруклін, Ромео і Круз, а також маленька донька Гарпер. Вікторія дуже любить свою сім'ю і всі свята вони проводять разом.
Окрім дизайнерської діяльності Вікторія постійно шукає нові можливості для розвитку. Так, після успішного запуску трьох колекцій для макіяжу разом з б'юті-гігантом Estee Lauder, британка зважилася запустити власну косметичну лінію Victoria Beckham Beauty, яка стане частиною її однойменного бренду. Крім того, Бекхем веде свій канал на YouTube-платформі. Дівчина показує залаштунки показів, публікує світлини з бекстейджу і ділиться секретами краси.
За 20 років стиль Вікторії значно змінився і остаточно сформувався. Так, строкаті вбрання, короткі міні і провокаційні декольте змінилися на вивірені силуети, брючні костюми, довжину міді і монохромну палітру. Проте Бекхем залишилася вірною знаковим елементам свого гардероба – туфлям-човникам, темним великим окулярам і штанам-кльош.