До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Весела і кмітлива: тренд-редактор Джулія Гоббс про дитинство, кар'єру і моду

Майбутнє модних медіа – за новим поколінням талантів, які роблять свою справу з легкістю і гумором. Тренд-редактор Condé Nast International, Джулія Гоббс – яскравий приклад.

Шерстяний блейзер, Isabel Marant; бавовняна футболка, H&M; джинси, Weekday

Джулія – героїня, про яку будь-який журналіст може тільки мріяти. Вона уважна до співрозмовника, іскрометна у відповідях і обеззброює іронією щодо себе. Такою же Гоббс постає в відео, які знімає для видавничого дому Condé Nast, – наприклад, в інтерв'ю з дизайнером капелюхів Стівеном Джонсом або в ролику, де вона катається в золотому візку по залах універмагу Selfridges.

Реклама

"Самоіронія – вроджена риса всіх британців. Все тому, що ми не вміємо приймати компліменти, – розповідає Гоббс. – У мене це родом з дитинства. Я наймолодша дитина в сім'ї, старші брат і сестра старанно мене уникали: я була чудовою невдахою, всюди волочилася за ними". Бажання заслужити повагу старших виховало в ній неймовірне почуття гумору – будь-які листування з Гоббс швидко перетворюються в низку акронімів LMAO і LOL.

Бавовняна сукня, Simone Rocha; нейлонові колготки, Saks Potts

Для зйомки Vogue UA Джулія переобладнала лондонську студію свого бойфренда, фотографа Коліна Доджсона (вона навіть носить латунний перстень Dior з його вигравіруваними ініціалами CD), і принесла свої улюблені речі: каміння, які Колін привіз з Марокко, сертифікат про володіння зіркою (подарунок подруги) і мобільний телефон у формі гамбургера, який можна розкласти: "Я знайшла його на барахолці в Шордічі 11 років тому. Не пам'ятаю, щоб коли-небудь ним користувалася, – він замінює мені прес-пап'є". Крім сувенірів, Гоббс показує стопки книг і журналів: "Сама я їх зазвичай не купую – люблю взяти що-небудь у знайомих і не повернути". У колекції зібрані архівні випуски Vogue різних років і нові видання її друзів: журнал Print, який випускає редактор Франческа Бернс, і More or Less, проект колишнього арт-директора британського Vogue, Джеймі Перман.

Сатинові босоніжки з обробкою з пір'я, Prada

У видавничий дім Condé Nast Гоббс потрапила обхідними шляхами: "У дитинстві я страшенно любила моду – мені подобалося гортати Vogue і вбиратися. Але я росла в середовищі, де навіть мистецьку освіту толком не можна було отримати, – після школи всі вирушали вивчати хімію або географію. Мови про fashion-кар'єру, сам розумієш, не було". Після закінчення школи Джулія взялася за вивчення європейського права – спочатку в Нідерландах, потім у Швейцарії. Там вона працювала в європейській делегації при ООН. "Мене оточували дивовижні амбітні жінки, а я точно знала, що не хочу провести своє життя так", – згадує Джулія. Вона попрощалася з юриспруденцією та повернулася до Лондона і отримала посаду в арт-відділі газети Financial Times, а потім – у службі новин британського Vogue.

Зліва направо: парфумована вода, Bois Farine; камені з Марокко – Джулія використовує їх як прес-пап'є

Лаконічні і дотепні замітки Гоббс – відмінний приклад fashion-журналістики, яка адаптовується до жорсткого ритму онлайн-середовища. У Джулії є фірмовий прийом. Вона збирає відгуки сторонніх експертів, іноді з несподіваних місць: "Якось я робила огляд колекції Gucci – і звернула увагу на принти у вигляді метеликів. Довелося вирушити до ентомолога – цю даму я відшукала в Національному історичному музеї". Найкращі ідеї до Гоббс приходять під час бесід з друзями, які не працюють у модній індустрії, – вони дають відчуття новизни. "Я багато гуляю і спостерігаю за людьми – немає сенсу постійно замикатися в офісі, – розповідає вона. – У мене обсесивний характер: я закохуюся в людей або в якісь речі і стаю одержима ними кілька тижнів поспіль. Потім, правда, це минає".

"У мене обсесивний характер: закохуюся в людей або в якісь речі – і стаю одержима ними"

Торік Джулія приєдналася до команди Condé Nast International. У новій ролі тренд-редактора вона відповідає за створення контенту (до слова, сама Гоббс це категорично не терпить) для недавно запущеного проекту Vogue Business і всіх онлайн-майданчиків видавничого дому – за винятком американського. "Швидкість, з якою ми працюємо, змінила все. Потрібно бути дуже ефективним, і права на помилку немає ні у кого. Знаєш, від чого я прокидаюся ночами? Від страху когось зачепити або образити своїми текстами".

Парфумована вода Chanel Cuir de Russie; мобільний телефон у вигляді гамбургера, вінтаж

Джулія зі сміхом розповідає про головний конфуз у своїй кар'єрі. На зйомках документального фільму "Абсолютно модно: всередині британського Vogue" режисер Річард Мейсер запитав Гоббс про найдорожчу річ у її гардеробі. Джулія з усмішкою в очах зізналася, що її дублянка Prada коштувала як старий автомобіль. Цю історію підхопили британські таблоїди і соціальні медіа – фото Гоббс потрапило на обкладинку The Sun. "Я сподівалася, що мою відповідь сприймуть як жарт. Але коли фільм з'явився у прокаті, я неабияк здивувалася. Перші кілька тижнів, коли сідала в таксі, чула запитання: "Ви та сама дівчина з фільму?"

Оксамитовий корсет, Vivienne Westwood, вінтаж; джинси, Weekday; сатиновий обруч, Prada

Дублянка Prada, що прославила Гоббс, – як і раніше одна з улюблених речей в її гардеробі. Його розміри Джулія останнім часом намагається скоротити. "Я зрозуміла, що у мене дуже багато одягу, – розповідає вона, – і я не встигаю насолоджуватися речами. Намагаюся купувати якомога рідше, але, на жаль, не можу встояти перед колекціями Prada – у мене зараз справжній "нейлоновий" період". Джулія каже, що головний ворог хорошого смаку – лінь, а труднощі з гардеробом у неї настають в останні дні Паризького тижня моди: "Тоді ловлю себе на думці, що з задоволенням носила б пом'яті футболки і запрані штани. Думаю, рано чи пізно я до цього прийду. Так і бачу себе в старості – ексцентричною садівницею в кроксах і з копицею сивого волосся".

Сатиновий пуховик, Saks Potts; бавовняна футболка, H&M; джинси, Weekday

Від інформаційного перевантаження Гоббс рятують книги (її улюблений автор – Джоан Дідіон) і піші прогулянки. Нещодавно любов до природи зіграла з нею злий жарт – Джулія посковзнулася на мокрому листі і травмувала ногу. Цю невдачу вона відважно обернула в fashion-експеримент: відмовилася від каблуків, почала носити мішкуваті штани, черевики для гайкінга Salomon і крокси Balenciaga на високій платформі. В ході реабілітації вона намагається взяти колишні висоти – поки в вінтажних мюлях на маленьких підборах: "Нещодавно я зіткнулася з серйозною проблемою – намагалася пояснити лікареві, чим шпилька відрізняється від каблука kitten heels. У якийсь момент подумала: "О боже, адже це майже метафізичне питання!"

В індустрії, де на роздутих его і вигаданих амплуа роблять великі гроші і будують кар'єри, бути іронічною – небезпечна штука. У кінці нашої бесіди питаю, чи хвилює Джулію, який вигляд вона має з боку. "Я знаю, що здаюся більш легковажною, ніж є насправді, – по-філософськи відповідає Гоббс, – але мене це не бентежить. Єдине, чого б мені не хотілося, – справляти враження зарозумілої особи". Можу запевнити: хвилюється Гоббс даремно.

Текст: Веня Брикалін

Фото: Anton Gottlob

Асистент фотографа: Oscar

Макіяж: Kamila Farini

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.