КУПИТИ КВИТКИ

З життя пішов японський дизайнер Іссей Міяке

Революціонер, інноватор й легендарний японський модельєр Іссей Міяке помер у віці 84 років. Для Міяке мода була чимось більшим, ніж просто набір речей і дотримання сезонних тенденцій, — це була його філософія, об'єкт невпинного вивчення. Він вважав, що головна мета одягу — тішити, а дизайнера — досліджувати. Модна індустрія поважає його за технологічні конструкції зручного одягу, цінує його незвичайні речі, які він перетворив в артоб’єкти, обожнює аромати авторства японця й пам'ятає, зокрема, що це саме він створив знакову чорну водолазку Стіва Джобса. В пам'ять про дизайнера Vogue UA згадує його знакові цитати, у яких є чого повчитися.

Іссей Міяке, 1987
Дизайн — не для філософії, а для життя
Мета, з якої я починаю, — це ідея використання. Це не перероблення, це повторне використання
Плісирування — візитна картка бренду Issey Miyake
Я завжди був зацікавлений у проведенні досліджень, які зумовили нові методи виготовлення тканини, і в розробленні нових матеріалів, які поєднують у собі майстерність і нові технології. Але найголовніше для мене — показати, що врешті-решт технологія — не найважливіший інструмент; це наш мозок, наші думки, наші руки, наші тіла, які висловлюють найважливіші речі
Мені подобається ходити в галереї. Інші люди дають мені ідеї. Якщо я бачу те, що мені подобається, я запитую. Потім я віддаю художникам одяг і забуваю про це
Іссей Міяке
Найкращий аромат — це запах води, аромат роси й дощу, що падає на рослини. Вода є найважливішим елементом, джерелом життя й енергії. Парфумом, який, як одяг, рухається, щоб задовольнити жінку, її шкіру. Аромат, який огортає жінку
Краса подібна до заходу сонця: вона зникає, щойно ви намагаєтеся її зафіксувати. Краса, яка тобі подобається, це саме те, що вислизає від тебе
Issey Miyake осінь-зима 1987/1988
Із самого початку я думав про роботу з тілом у русі, між тілом і одягом. Я хотів, щоб одяг рухався, коли люди рухалися. Одяг створений для людей, щоб танцювати або сміятися разом з ними
Те, що ми можемо принести людям в одязі, це радість; радість — мати його
Особиста уява не для комерційної причини, а для гарного почуття
Більшість з нас відчуває деяку невизначеність зі зростанням населення й скороченням ресурсів. Але ми рано чи пізно маємо стикнутися із цими проблемами

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.