КУПИТИ КВИТКИ

Велике повернення Тома Форда в моду

Том Форд оголосив про своє повернення до нью-йоркського Тижня моди у вересні. Колишній креативний директор Gucci та Yves Saint Laurent (1994-2004), Форд у вересні 2010 року в рамках закритої презентації у флагманському магазині на Медісон Авеню представив першу довгоочікувану жіночу колекцію. Серед моделей тоді були Бейонсе Ноулз та Лорен Хаттон. Показувати свої колекції поза розкладом тижнів моди стало для дизайнера традицією. Так, колекцію для сезону осінь-зима 2016/17 він показував у нью-йоркському готелі Four Seasons.

Том Форд і Карлі Клосс

"Мої клієнти особливі, вони мають чітке уявлення про себе. Я бачу багато ремінесценцій інших дизайнерів на колекції, які я робив у 90-ті роки минулого сторіччя. Це дало усвідомлення, що я повинен повернутися. Завжди можуть бути моменти, коли ви більше, чи менше перебуваєте в моді, та якщо ви лишаєтеся вірними собі, ви не втратите свій шлях. Сподіваюся, як матиму такий вигляд, який мав завжди", – анонсував своє повернення Форд.

Реклама.
Том Форд і Карлі Клосс

Також Том Форд висловив думку про загальний стан справ у модному бізнесі сьогодні: "Це все схоже на гру в музичні стільці. Ігри, які зараз ведуть деякі бренди, небезпечні. Я думаю, що Рікардо Тіши працював просто блискуче, й він чудово вів справи в Givenchy. Я уявлення не маю, чому він пішов. Ніколя Геск'єр усе робив чудово в Balenciaga. Коли клієнт ідентифікує сееб з брендом, а ви змінюєте дизайнера, що все це означає і як це взагалі працює?"

Рекламна кампанія Black Orchid Tom Ford

Читайте також:

Почему об украинской модели Соне Гореловой скоро заговорят все​

Сірий кардинал: 5 цитат Гурама Гвасалії про сучасну моду й розумне споживання

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.