КУПИТИ КВИТКИ

Підпис тут: українські телеграм-канали про моду, на які варто підписатися негайно

Читати про моду українською – наше святе право й окреме задоволення. VOGUE UA пропонує підтримати українські ресурси, і ось найкращі рекомендації

Світ спіймав мене

Авторка каналу: Світлана Манукян, 26 років, стилістка

Реклама.

Світлана працює стилісткою впродовж останніх 6 років. "За цей час встигла попрацювати з різними цікавими проєктами, але моєю найулюбленішою роботою назавжди будуть 3 божевільних місяці, які я провела з величезною командою Vogue Україна влітку 2019 року, коли ми готували вересневий номер. Тоді я працювала асистентом на всіх зйомках, а цей номер, присвячений коханому Києву, висить в мене вдома під рамкою, як нагадування про те, яким скаженим було моє життя".

Про натхнення

Світлана з дитинства знаходила втіху у красивому – фільмах, моді, музиці та мистецтвi. "З повномасштабним вторгненням я відчула, що в мені скупчується дуже багато ненависті та смутку, тому вирішила повернутись до пошуків надихального, щоб врятувати себе. Потім зрозуміла, що знань дуже багато і я хочу все це показати небайдужим, дати їм змогу відволіктись від новин. Так і народився мій канал з назвою, яка повністю описує мій стан на сьогодні".

Про теми та рубрики

Головна родзинка каналу – рубрика, в якій авторка публікує свої знахідки з olx. "В мене величезна колекція взуття з olx, і вона коштує копійки, – каже Світлана. – Найунікальнішa річ у колекції – прозорі босоніжки Prada зі шкіряними вставками з весняної колекції 2010 року. Це було моїм хобі ще з 2014 року, але мені було сумно, коли босоніжки Marc Jacobs не мого розміру довго висіли на сайті. Тому я почала публікувати посилання на оголошення на каналі. На днях Мері Фуртас викупила босоніжки Dior з колекції Рафа Сімонса. Це для мене велике щастя, коли красива річ знаходить правильного власника".

Volichka

Авторки каналу: Аня Ларчик і Саша Гуцуляк

VOLICHKA — це коротко про світову моду та попкультуру, знахідки від українських брендів і що важливо: луки на похорон путіна. Ми не оминаємо контексту, в якому живемо зараз, і підбадьорюємо з цього приводу. Обговорюємо з підписниками все, що здається цікавим: від перших кампейнів Miu Miu до 86-річної пані Раїси, яка зробила найбільший донат у зборі Cultnaked і виграла 50к на шопінг у бренді. Досі чекаємо на образи пані в екошкіряних штанах. Ну і ми обожнюємо жартувати, бо нам так простіше проходити через виклики сьогодення.

Про створення каналу

Аня: Лютий 2022. Ми з друзями виїхали з Києва без плану дій та уявлень про майбутнє. На другий тиждень хаотичних переміщень опинилися у Чернівцях, де хотіли знайти прихисток (якщо пам’ятаєте, готелі/ airbnb/ booking тоді були безпорадні). Зараз буде важлива випадковість: нас погодилась прихистити родина Саші. Ми не були знайомі до того. А коли зустрілися, швиденько зрозуміли, що пристрасть до моди є в нас обох. На наступний день ми з друзями поїхали. Резюме: ми з Сашею знайомі декілька годин від сили, бажання створювати контент про моду українською мене не покидає, за тиждень я написала Саші "Нам треба запустити тг-канал про моду". Ми не сильно дослідили ринок тоді й не знали, що відбувається в українському фешн-тг, просто вирішили, що нашим друзям це точно буде цікаво. Довго обирали назву, зупинилися на VOLICHKA (так називають нитку з вовни) і дуже тішимося, що зараз розповідаємо про все це VOGUE.

Про натхнення

Саша: Магія ранку на Рейтарській, випадкові зустрічі з друзями, закриті збори знайомих, гори, нові місця, коргі.

Аня: працелюбність моєї мами, нездоланність українців, безстрашність хлопців і дівчат ЗСУ, рішучість українських брендів, креативність Міуччі Прада, те, як Тьєрі Мюглер возвеличував жінок, бешкетність Джонатана Андерсона, творчість Тайки Вайтіті, простота Грети Гервіг, Beyonce, Cardi B, фільм "Велика краса"

Про теми та рубрики

"Ми любимо ділитися гарним з того, що створюють дизайнери в Україні та світі. Не оминаємо контексту, в якому живемо зараз, і підбадьорюємо з цього приводу. Обговорюємо з підписниками все, що здається цікавим: від різниці між Y2K та ugly chick до плюсів та мінусів повернення скіні-брів у моду. Ну і ми обожнюємо жартувати, бо нам так простіше проходити через виклики сьогодення. Окрім цього всього, у нас є постійні рубрики:

#stressedbutwelldressed — топові луки українок та українців, які ми побачили за тиждень. До підбірки ми додаємо фото героїв та героїнь з ЗСУ, бо ті, хто носять військову форму зараз, роблять неймовірне, щоб ми носили усе, що нам захочеться, потім

#buynoworcrylater — щотижневі знахідки (одяг, взуття, прикраси), у грудні це #buynowpresentlater з ідеями для подарунків

#putinfuneraloutfitinspo — фенсі-сукні для особливого приводу

З усіх сил


Авторка каналу: Леся Донець, 32, комунікаційниця й активістка. Все своє життя працювала в глянці та моді: від асистентки редакції Esquire до позиції директорки з комунікацій у брендах OFourFour й LITKOVSKA.

"Минулого року я стала на захист "Квітів України" і дізналась, що комунікації працюють однаково не тільки в моді, а й далеко поза її межами, – каже Леся. – Відтоді окрім ролі приватного консультанта молодих фешн-брендів пробую себе в новому: волонтерю з проектом, що поширює базу даних фото та відео про війну в західному інфопросторі та працюю з фондом, що навчає українських військових тактичній медицині".

Про історію каналу

"Мій канал – один з найстарших в українському телеграм-просторі, але досі маленький і ламповий. Я створила його, коли йшла з позиції фешн-редакторки Buro 24/7 і не знала, чи життя ще підкине мені можливість працювати саме у моді, писати про неї, аналізувати й досліджувати. (Підкинуло!)"

Про теми та рубрики

"Історія створення пояснює хаотичність контенту: я ніколи не підходила до каналу, як до продукту – радше як до щоденника. Я не розміщую тут рекламу і не намагаюсь нічого монетизувати – хоч маю потрібний досвід і могла б. Але не хочу. Тому пишу без плану. Фіксую інфоприводи, що цікавлять мене як комунікаційницю – слова, які підбирають бренди, ситуації, в яких вони опиняються та чому, як працюють з власною естетикою, як реагують на кризові ситуації. З іншого боку – роблю зріз того, як ми (українці загалом та українська модна індустрія) самі себе бачимо та якими нас бачить світ. І на відрізку між цими точками, шукаю можливості дізнатись нове".

Zhyr

Авторка каналу: Вікторія Жир – персональний стиліст, 28 років.

"Мені подобається робити жінок кращими і щасливими. Тому мій значущий проект – це жінка, яка змінюється з моєю допомогою", – каже Вікторія.

Про натхнення

"Я дуже багато досліджую та рефлексую, проте ніхто з близьких не розділяв мій інтерес. Створила канал, щоб збирати ком'юніті тих, кому цікава моя рефлексія", – каже Вікторія.

Про теми та рубрики

"Найбільше мені подобається писати про стилізацію для жінок в повсякденні. Розкривати цікаву стилізацію за допомогою звичайних повсякденних речей. Бо просто чорні брюки мають величезний потенціал".

Жирним шрифтом

Автор каналу: Роман Тимофєєв, 28 років, fashion-журналіст

У 2014 році своєю місією в якості fashion-журналіст я обрав підтримку українських дизайнерів. Змінюються майданчики, на яких я можу це робити, але місія залишається незмінною. В лютому 2022 року мені здавалось, що мода більше ніколи не повернеться в моє життя. Тепер я точно знаю, що страшно — це не жилетка з хутра, одягнена на шкіряну куртку. І не спортивний костюм в опері. Страшно — це масовані ракетні обстріли. Під час одного з них було зруйновано і наш дім в Харкові...

Але ми всі маємо триматись і докладати максимум зусиль, щоб життя продовжувалось. Власне, ведення каналу тримає мою психіку. На Жирним Шрифтом можна знайти посилання на цікаві лонгріди про моду, кіно, літературу та архітектуру, свіжі інтерв’ю Жадана і Забужко, інсайти про життя українських дизайнерів, моделей та редакторів, мої цікаві знахідки з біографій видатних українців минулого від Делоне і Каринської до Лифаря та Маршака. Багато інформації з глянцю. А ще на каналі є рубрика #РоботаВмоді з актуальними вакансіями в fashion-брендах та ЗМІ.

Про створення каналу

Це був 2019 рік. Я ще був fashion-редактором в журналі ELLE. Працюючи на якийсь конкретний журнал, ти обмежений певними рамками, стосунками з рекламодавцями і так далі. А мені хотілось сказати трошки більше і особисто від себе, не від імені редакції. Наприклад, розкритикувати якогось українського дизайнера чи навпаки, похвалити колег з іншого видання. Я бачив канал як "інсайдерський" і тому більшість новин були про звільнення редактора з глянцю, нове призначення в PR-офісі LVMH чи відсутність якогось бренду у розкладі Ukrainian Fashion Week. Саме тому в мене в підписних багато працівників індустрії: від головних редакторів та власників бутиків до дизайнерів та власників великих PR-агенцій. Часом вони мило спілкуються або гаряче сперечаються в коментарях під якимось постом.

Про натхнення

Мене надихає краса у найширшому сенсі цього слова: виставка в музеї, візит в оперу, листопад в парку, захід сонця з вікна моєї київської квартири, святково сервірований стіл, букет квітів і, звичайно, мода. Зйомки, колекції, покази, досягнення наших дизайнерів у світі. А ще мене надзвичайно надихають вчинки людей. Минулого сезону я допомагав зі збором коштів для благодійного фонду Freedom & Humanity і у рамках їх проєкту "Один день на перемогу" звернувся до власників українських модних брендів та креативних бізнесів. Коли я побачив суми, які почали надходити на рахунок фонду — я заплакав від щастя, гордості, вдячності. Здавалось би, де пошиття лакових корсетів, суконь та сумочок і де фронт? Але завдяки тому, що наші бренди продовжують працювати та заробляти, в них є можливість робити великі пожертви на допомогу ЗСУ. Тоді завдяки нашим дизайнерам фонд зміг купити багато корисної техніки для наших військових. Це дуже надихає.

Bessette’s throwaway chic

Авторка каналу: Вікторія Савченко

Мій канал про моду. Я ловлю стильних людей на вулицях різних країн, пишу про цікаві місця, про одяг, про улюблений період 90‘s, про те, що у стильних дівчат у вішлістах, які живуть у Києві, Парижі, Нью-Йорку… Це місце, де ми можемо обговорити останні модні новини, покупки та про стилістичні фантазії.

Мені подобається писати. Свій канал я створила у минулому році. Я помню, що це був розпал вечірнього літа, співали пташки, а я сиділа на своєму київському балкончику в довгому до підлоги струменячому халаті білого відтінку. Я розуміла, що переїжджаю до іншої країни і не хотіла втрачати український зв’язок. Ще створенню каналу послужили мої друзі, яким цікаве моє бачення, одяг та рекомендації. А саме головне — я хотіла удосконалювати свої модні знання і ділитися цим, щоб читачі могли дізнаватися щось нове та розширювати своє коло бачення.

Про натхнення

Мене надихають мої думки, мрії, дії та моє майбутнє. Мене надихають цікаві та стильні люди. Мій дім з його видом, скрипучим паркетом у ялинку і квіти (а також рейли з одягом та взуття). Книги занурюючі в інший світ і журнали, які розкинулись по всьому дому. Подорожі, коли можна променадити по модних вулицях Берліна чи полетіти з подругами в Париж. Природа — рік у Лісабоні це неймовірний досвід для очей. Ранкова кава з чоловіком і розмови за вечерею з подругами. Звичайно, моя робота, організація, процес навчання та результати.

Futurezine

Автор: Тарас Ковальчук

Futurezine від digital та fashion-школи Pushka.School розповідає про моду фізичну і цифрову, а також про те, як використовують технології та штучний інтелект в сфері моди. Цікавинкою каналу є прямі етери, на які я запрошую кращих із найкращих в індустріях digital fashion, моди та майбутнього. Канал народився завдяки школі цифрової моди Pushka.School. У нас був запит освітлювати головні події digital fashion українською, а також розповідати про досягнення наших учнів у цій сфері. Мене надихає те, як розвивається цифрова мода і те, як вона вплітається в наше життя. Це неймовірні відчуття, коли ти розумієш, що взаємодієш з чимось, що вчора було майбутнім, а сьогодні стало реальним.

Tony говорить

Автор: Антон Бусько

Канал "Тоні Говорить" починався як мудборд для людей, які постійно прокачують свій стиль, але з часом перетворився на аналіз fashion-індустрії на предмет використання маркетингових механік. Бо побачити нові релізи чи подивитись цікаві світлини можна будь-де, а моя ціль – навчити людей створювати потрібний та цікавий продукт (не обовʼязково одяг) і креативно його донести до суспільства.

Як народився канал

Ще у 2009 році у мене був перший в Україні блог про streetwear під назвою DITCHEATDITCH, в якому я писав про цікаві бренди, їх нові колекції й вперше почав розповідати про локальні проєкти. Згодом карʼєра змусила на нього забити. У 2018 (здається) я з реклами перейшов у fashion-рітейл і вирішив почати знов писати, бо робота напряму з одягом мене знов надихнула поширювати красу.

Про натхнення

Мене надихає нетривіальний дизайн який люди створюють власній зовнішності і яким себе оточують. Також мене надихає креативний маркетинг, бо в наш час дуже важко достукатись до людей і продаж продуктів перетворилась у справжню творчість.

Cimitière

Авторка: Настя Тимусь

Розпочавши ведення каналу з внутрішньої потреби, з самого початку фокус cimetière зосереджувався не лише на нових колекціях українських брендів, а й на давно забутому або мало знаному з секції фотомистецтва/культури/кіно. Усе це оформлюю в лонгріди – це найближчий душі моїй спосіб подачі інформації. художність – пріорітет. До прикладу, айтем з нової колекції українського бренду може надихнути мене на подальше дослідження певного мистецького напряму або феномену. знахідками ділюсь з аудиторією – й найцінніше бачити відгуки про те, як саме ці, на перший погляд непомітні звʼязки, надихають копати глибше, утверджувати сенсовість й заперечувати поверхневий підхід. саме про це, мабуть, і є мій блог.

Як народився канал

До повномасштабного вторгнення cimetière був невеликим інтернет-щоденником, в котрий я занотовувала власні рефлексії, ділилась мемами й музикою. З березня 2022-го року все змінилось – я відчувала велику внутрішню жагу досліджувати себе крізь творчість свого народу. робила я це з допомогою банального research-y, коротку вижимку або рефлексію з якого я залишала, за звичкою, на каналі. вівши паралельно тікток на аналогічно модно-мистецьку тематику, отримала зацікавлення людей – маючи підтримку, творити набагато легше. Все масштабувалось поволі, але за кожним кроком уперед стояла (і стоїть) щоденна праця. Але без неї я вже не можу – модно-мистецька залежність тепер є великою частиною мене і вже нереальним видається не говорити про те, що українці створювали й продовжують попри численні загрози.

Про натхнення

Мене надихає процес. Я люблю створювати, люблю транс, в котрий заходжу, коли починаю захоплено писати про когось чи про щось. маю здогадку, що ця магія не лише моя, це спільна енергія, без котрої не можливий результат – класний продукт. а продукт річ зазвичай прагматична. Оце поєднання елітарного й утилітарного, контрастність підходів, утвердження свого бачення, бажання зробити щось, що в перспективі здатне зробити когось щасливим і є моїм головним натхненням.

Менторка українських брендів

Мій канал був першим, який почав писати саме про локального виробника ще коли це не було мейнстрімом — 5 років тому. І до сьогодні я тримаю цю нішу, в мене є різні рубрики: завжди першими з’являються нові колекції укр брендів, актуальні новини, колаборації та розпродажі. Історії нових молодих брендів, а також дописи, під якими можна подискутувати про модну індустрію.

Як народився канал

1 січня 2018 року я запустила перший telegram-канал про українські бренди тоді він мав назву "Я створюю в Україні", згодом я перейменувала його на "Менторка укр брендів". У 2018 році я ще працювала редакторкою глянцевого видання, працювала за правилами ЗМІ. Будь-яке ЗМІ — це бізнес, який має заробляти, зокрема й на матеріалах про бренди. Я розуміла, що молоді українські марки не можуть собі дозволити публікацію у великих виданнях на початку своєї історії, тому канал став майданчиком, де я розповідала про ці маленькі бренди.

Про натхнення

Звісно, що мене надихають наші молоді підприємці, жінки та чоловіки, які попри війну та різні фінансові виклики продовжують створювати нове, запускати бренди, колекції, вигадувати благодійні ініціативи та вивчати українську культуру. Надихаюся і пишаюся ними!

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.