Одягнутися як Наташа Рамсей-Леві, новий креативний директор Chloé
Свою першу колекцію Наташа Рамсей-Леві, новий креативний директор Chloé, представить на Тижні моди в Парижі вже в вересні. Розворушити бренд від богемного сну її закликали в березні цього року і на даний момент її дебют в Chloé – один з найбільш очікуваних в сезоні показів весна-літо 2018.
Хоча дизайнерку й називають "темною конячкою", за її плечима п’ятнадцятирічна кар'єра пліч-о-пліч з Ніколя Гескьєром. Наташа починала в Будинку Balenciaga під його керівництвом з посади стажиста, а потім в рекордні терміни стала заступником з дизайну. "Я подала заявку на стажування в студії в 2002 році. Вони сказали мені, що я буду тільки готувати каву й сортувати документи. Але мені було байдуже", – поділилась Наташа про старт своєї трудової діяльності. Коли Ніколя перейшов працювати в Louis Vuitton, Наташа навіть з декретної відпустки працювала разом з ним.
Призначення Рамсей-Леві в Chloé весною 2017 року спровокувало бурхливі обговорення. А все через те, що її пристрасть до безкомпромісної, футуристичної андроґінності, здавалось, повністю суперечить м’якій богемній естетиці Chloé. Та з іншого боку, якщо "богемна розмитість" вже не працює, а продажі падають, то рятувати ситуацію потрібно саме новою кров’ю. Від першої колекції можна абсолютно точно чекати деякої футуристичності, змішаної з хлопчачими вуличними замашками. Якщо судити з усіх інтерв’ю дизайнера, то нова дівчина Chloé скоріше буде схожою на осучасненого Гавроша Тенардьє, героя Віктора Гюго.
"Коли я думаю про Chloé, я думаю про дуже тонкі блузки, про щось досить складне, – коментує Наташа свою роботу у французькому Будинку з 65-річною історією, – можу сказати, що я не працюю над брендом Наташі, я працюю над брендом Chloé. Сумки мають лишатися сумками Chloé, одяг – одягом Chloé".
Можна скільки завгодно говорити про збереження ДНК і канонічних кодів бренду, але нова мітла завжди мете по-новому. І, дивлячись на вбрання, в якому Наташа здійснює вилазки на публіку, можна припустити, що особистий стиль усе ж матиме деякий вплив на роботу.
Її вмінню носити легко й невимушено як прості бавовняні сорочки, так і складні ансамблі – на кшталт оксамитових брюк з мереживними топами й ковбойськими чоботями – можна повчитися. До речі, поєднувати крупні золоті прикраси з принтованими блузами – теж навичка не для лінивих. Ну а нам лишається чекати зовсім небагато, щоби побачити на власні очі оновлений Будинок Chloé. Адже, як зізналась дизайнерка, зміни торкнуться й місця проведення показів – вони більше не проходитимуть в Grand Palais. І з огляду на те, що в цьому році бренд відкриє 12 магазинів, зокрема новий флагманський у Лондоні, надії на талант Наташа Рамсей-Леві у керівництва Chloé найоптимістичніші.
Читайте також:
Одягнутися як: Олександра Шульман, колишній редактор Vogue UK
Одеться как: Джованна Энгельберт, старший редактор отдела моды Vogue Japan