КУПИТИ КВИТКИ

Люпіта Ніонго стала амбасадором благодійного проєкту Майкла Корса

Акторка Люпіта Ніонго приєдналася до благодійного проєкту Watch Hunger Stop. Уже сьомий рік організація підтримує Світову продовольчу програму (СПП) і її проєкт шкільного харчування. Торік СПП забезпечила обідами понад 18 мільйонів дітей в 60 країнах.

"Я пишаюся тим, що підтримую Watch Hunger Stop, який збирає кошти з метою вирішити проблему голоду. Цей проєкт допомагає збільшити шанси і можливості для бідних учнів. Школярі, які добре харчуються, краще вчаться, що допомагає їм у майбутньому отримати більше можливостей у житті. Також Майкл Корс і СПП щодня сприяють розширенню можливостей для дівчаток і жінок", – коментує Люпіта своє рішення приєднатися до благодійного проєкту.

Реклама.

Люпіта Ніонго отримала "Оскара" за роль Петсі у фільмі "12 років рабства". Вона також відома з фільмів "Чорна Пантера", "Зоряні війни: Пробудження сили". Акторка написала дитячу книжку Sulwe, яку видання Simon & Schuster опублікує 15 жовтня. Незважаючи на щільний графік, Ніонго багато часу приділяє благодійним справам. Вона є активною захисницею прав жінок, прихильницею збереження дикої природи: виступає в ролі глобального посла із захисту слонів у міжнародній організації охорони природи WildAid.

"Люпіта розумна і талановита, співчутлива і сильна. У неї є здатність надихати інших людей своїм прикладом. Я дуже радий, що вона приєдналася до нашого благодійного проєкту", – коментує дизайнер Майкл Корс.

Головна тема кампанії Watch Hunger Stop – Food is love. Ці слова Майкл Корс часто використовує, коли розповідає про свою участь у вирішенні цієї проблеми голоду. Допомогти забезпечити харчуванням дитину означає піклуватися про неї, поділяти її мрії.

Щороку 16 жовтня на честь Всесвітнього дня продовольства MICHAEL KORS випускає спеціальну продукцію, розроблену для збору коштів програми СПП. Цього року представлена футболка і сумка-тоут з написом LOVE. Вони доступні для купівлі онлайн і в деяких магазинах MICHAEL KORS LIFESTYLE. Кошти, зібрані проєктом, спрямовують на підтримку програми шкільного харчування СПП ООН. Також бренд пропонує публікувати селфі з футболкою або сумкою з гештегом #WatchHungerStop і за кожен пост Michael Kors робитиме додаткове пожертвування у СПП ООН.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.