До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кейт Мосс стала обличчям бренду Skims

Кілька тижнів тому Кейт Мосс зустрічалася з Кім Кардаш’ян у Римі. Тепер зрозуміло, що дівчата, найімовірніше, обговорювали найближчу співпрацю. Сьогодні стало відомо, що легендарна топмодель та ікона 1990-х Кейт Мосс стала обличчям білизняного бренду Skims, засновницею якого є Кім Кардаш’ян. На знімках Кейт позує на нейтральному тлі в нових комплектах базової коригувальної білизни марки, що, за словами Кардаш’ян, "зручні, універсальні й призначені для будь-якого тіла". Автор знімків — американська фотографка Донна Троуп.

"Я познайомилася з Кейт Мосс у 2014 році завдяки Рікардо Тіші й була вражена її зухвалим гумором, автентичною класичною красою — відтоді ми дружимо! Вона — ікона моди, яка визначає ціле покоління стилю, і для мене велика честь представити її як нове обличчя бренду SKIMS цього літа!" — поділилася Кім Кардаш’ян.

Реклама

"Я прихильниця Skims з першого дня заснування марки", — заявила Мосс. "Те, що Кім робить з брендом, так актуально й сучасно — вона створює спідню білизну, яка справді потрібна жінкам і яка ідеально сідає. Я ношу її, моя дочка носить її, навіть моя мама носить її", — зауважила топмодель.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.