Інтерв'ю з Елі Пулі-Дюкен, виконавчим директором Boucheron
Елен Пулі-Дюкен, СЕО Boucheron, – про амбіції, улюблені моменти в історії ювелірного дому і про те, як це – бути жінкою на посаді виконавчого директора.
"Я краще запам'ятовую цифри, ніж імена. Але я ніколи не забуваю обличчя. Навіть якщо я вітаюся без персонального звернення, все-одно мої співробітники розуміють: я знаю їх і знаю, чим вони займаються", – ділиться таємницями повсякденного менеджменту Елен Пулі-Дюкен, яка прийшла в компанію на позицію генерального директора 2015 року. Всі питання про плани на майбутнє вона швидко зводить до того, що люди – її головна і основна інвестиція. "Завжди намагаюся зрозуміти, як би я думала, якби у мене були мізки співрозмовника".
Наприклад, з креативним директором бренду Клер Шуан у неї ідеальна сумісність. Елен до душі творча зухвалість Клер. Вона називає її têtu (французьке слово, що означає крайню впертість) і захоплюється її завзятістю. Тому Клер, одна з найвідоміших дизайнерів-новаторів в індустрії, незмінно отримує підтримку СЕО компанії, що б вона не задумала – наприклад, розробити нову і досить складну технологію створення ефекту блискучого на сонці снігу (як в колекції високого ювелірного мистецтва "Імперська зима" в перснях з натуральним кристалом і діамантовою крихтою) або імітації квітки в титані. Такі дивоквіти Boucheron показав в новій колекції "Природа торжествує", присвяченій 160-річчю бренду. Над лінією з дев'яти перснів "Вічні квіти" працювали півтора роки. В результаті запатентували технологію стабілізації пелюсток живих квітів, які перенесли на титан.
"Ми хотіли струсити ювелірну індустрію. І це не інновація заради інновації. Нововведення – складова сервісу Boucheron і заохочення творчого підходу", – пояснює Елен та включає в цей підхід і тих, що створюють, і тих, що носять, і тих, що захоплено милуються прикрасами.
Із завданням всі успішно впоралися. Найменше колекція вписується в образ ювілейного гала-концерту. Кольє з мотивом плюща Lierre Givré з титану з діамантами і молочним опалом майстри створювали за сканом справжньої гілки рослини. Найдорожче намисто – Fleur Graphique на агатових бусинах – об'єднує ремесла Métiers d'Art і новітні технології. Пелюстки центральної квітки сканували, а тоді викладали в техніці маркетрі з перламутру на верхній поверхні, і внизу прикрашали малахітом. Цінності додає камінь – в серці квітки колумбійський смарагд вагою 5,65 карата.
Крім вічних причин покупки таких речей – бажання прикрасити себе та інвестувати в стабільні камені і золото, – за останні 10 років, вважає Елен, сформувалися і нові. "Деякі клієнти найбільш інноваційні прикраси – такі, як наші персні з титану, – купують по тих же причинам, по яких колекціонують твори сучасного мистецтва. Це показник їх артистизму і глибини особистості".
Елен – той рідкісний керівник, який розповідає про радість творчої роботи на своїй посаді. "Я знаю всіх СЕО Вандомської площі, – каже вона про колег по цеху і ювелірні компанії-небожителі з бутіками на найдорожчій площі Парижа. – Хтось із них сильніший менеджер, хтось володіє блискучим творчим баченням. Мені здається, в індустрії розкоші важливо, коли управлінець любить займатися творчою активністю". Найбільшою радістю для Елен зараз є робота над реконструкцією бутіка на цій самій Вандомській площі – він відкриється в серпні.
"В історії Boucheron мене надихають перші сторінки і сучасний період", – сміється Елен. Їй по плечу звіряти свої амбіції з амбіціями засновника бренду. Він став легендою завдяки своїй сміливості і пророчим видінням – чого тільки варте асиметричне кольє Point d'Interrogation 1879 року, яке стало віхою в розвитку ювелірного дизайну.
А те, що вона одна з небагатьох жінок на такій посаді в галузі? "Мене часто запитують, чи доводиться мені боротися і щось доводити. Я знаю багато історій про те, як жінки досягають "скляної стелі" в кар'єрі. Я ніколи з цим не стикалася, – згадує власник магістерського ступеня школи адміністрування бізнесу ESSEC, яка, до того як піти в Boucheron, була єдиною жінкою в складі виконавчого комітету Cartier. – Чоловіки завжди мене підтримували. Як це – бути жінкою-СЕО? Нормально! "
Текст: Тетяна Соловей