Ельвіра Патерсон-Гаврилова — про успіх у Голлівуді, жіноче лідерство й амбітні мрії

Успішна жінка у великому бізнесі це досі неабиякий виклик, але водночас і величезне натхнення для інших жінок, які тільки шукають себе. Один із таких наснажливих прикладів українка Ельвіра Патерсон-Гаврилова, засновниця Elledgy Media Group, амбітні плани якої сьогодні не обмежуються навіть нашою планетою. Ми запитали у бізнесвумен про її шлях від студентки Могилянки до проєктів з NASA.

 Ельвіра Патерсон-Гаврилова
Ельвіра Патерсон-Гаврилова

Promotion

Реклама.

Ельвіро, розкажіть про ваш бекграунд. Де навчалися, як починали шлях у великому бізнесі?

Мій шлях розпочався в Україні. Я закінчила Києво-Могилянську академію, факультет міжнародних відносин та дипломатії — ця освіта дала фундамент у розумінні міжнародної політики, перемовин і культурної дипломатії. Згодом продовжила навчання в Європі, у бізнес-школі, де поринула в менеджмент, інвестиції та стратегічне планування.

Перший бізнес — рекламна компанія, яка спочатку працювала в Україні. З часом — перевела діяльність Elledgy Media Group у Європу, де вона вийшла на новий рівень. Мені важливо було поєднувати бізнес із креативом: ще п’ять років тому з голлівудським актором Еріком Робертсом зняли перший фільм — стрічку, яка брала участь у Каннському кінофестивалі. Знімали її в Одесі, в готелі Wall Street, під час пандемії COVID-19. Уявіть, я тоді була вагітна, і попри всі виклики — обмеження, карантин, — ми змогли реалізувати міжнародний проєкт.

Паралельно завжди займалася будівництвом — це напрям, який залишався "поза кадром", але був і є одним з основних джерел прибутку. З цього досвіду й народився проєкт IHaven — система інноваційних бункерів і підземних міст. Будівництво для мене — не лише бізнес, а й питання безпеки, стратегії й майбутнього. Також започаткувала SpaceSat — космічний напрямок роботи.

Як потрапили в кіноіндустрію?

Все сталося органічно. Голлівуд — це про ідеї, які впливають на світ. Я завжди вірила у силу історій, які можуть змінювати мислення. Ми почали як інвестори, а згодом — як продюсери. Зараз бачу свою місію в тому, щоб відкривати нові голоси й допомагати талановитим людям з усього світу заявити про себе.

Що треба, на вашу думку, щоб досягти успіху в Голлівуді?

По-перше — віра в себе. По-друге — стратегія, бо Голлівуд це індустрія, а не казка. І по-третє — команда. Ви повинні бути поруч із тими, хто поділяє ваші цінності. А ще — постійно вчитися і слухати. Це місто не пробачає зупинок.

Українське кіно сьогодні переживає певний ренесанс. Як йому стати більш помітним на світовій арені?

Бути собою. Українське кіно сильне, коли не намагається когось копіювати. Світ шукає автентичність. Ми маємо потужну емоційну глибину, надзвичайну візуальність і неймовірних митців. Потрібна лише системна підтримка, продюсерська сміливість і міжнародні кооперації.

Розкажіть про діяльність Elledgy Media Group, де ви також зайняті проєктами, пов’язаними з космосом.

Elledgy Media Group — це синергія медіа, технологій і майбутнього. Ми створюємо не просто контент, а нові реальності — як на екрані, так і в космічному просторі. Через дочірній проєкт SpaceSat, який входить у портфель Elledgy, розвиваємо напрямки, пов’язані зі супутниковими технологіями, дистанційним зондуванням Землі та мультимедійними рішеннями для орбітальних платформ.

Чому космос — дитяча мрія чи вимоги сьогодення?

І те, і інше. Так, у дитинстві я дивилася на зорі з захопленням. Але сьогодні — це потреба: для безпеки, для розвитку, для нового етапу людства. Космос — новий горизонт можливостей для науки, бізнесу й життя. Саме тому й заснувала SpaceSat.

Космос, до речі, вважається чоловічою сферою. Як почуває себе жінка в такому середовищі?

Впевнено. Я вважаю, що інтелект, бачення та лідерство не мають статі. Жінка може бути абсолютно ефективною в будь-якій сфері, якщо вона знає, чого хоче, і вміє вибудовувати партнерства. Живий приклад — космічна компанія SpaceSat та будівництво бункерів від IHaven. Іноді це виклик, але це також стимул розвиватися й руйнувати стереотипи.

Що допомагає вам бути успішним керівником і рухатися до мети?

Дисципліна, любов до справи і моя команда. Я вірю у делегування, але ніколи не втрачаю контролю. Крім того, постійно навчаюсь, читаю, аналізую. Інакше б не було ані SpaceSat, ані IHaven. Успіх — це марафон, а не спринт.

Яка у вас заповітна мрія щодо розвитку бізнесу?

Створити масштабну екосистему, яка поєднує технології, гуманізм і мистецтво. Наприклад, через IHaven ми не лише створюємо безпечне середовище для життя — ми змінюємо підхід до майбутнього. Через Elledgy Media Group — формуємо нові культурні коди. А завдяки SpaceSat — відкриваємо космос для цивільних і бізнесу. Я мрію, щоб ці проєкти — IHaven, Elledgy Media Group, SpaceSat — стали символами української сили, інтелекту та інновацій у світі.

А як при цьому вдається зберігати життєвий баланс — що дає енергію та сили?

Мій син. Моє внутрішнє ядро. Моя родина і природа. Я дуже люблю тишу — справжню, без технологій. Саме вона повертає мене до себе. А ще — моя благодійна діяльність у межах Robert Patterson Family Foundation. Робити щось, що змінює чиєсь життя — це і є справжня енергія.

Розкажіть про свій стиль, чи впливає на нього ваша діяльність — тут космос, а тут Голлівуд?

Мій стиль — це мікс жіночності, футуризму й аристократизму. Я можу вдягнути сукню, натхненну зоряним небом, або стриманий костюм для перемовин з інвесторами. Не люблю штучності — образ має бути віддзеркаленням внутрішнього стану. Віддаю перевагу інтелектуальній моді. Мені близькі бренди, які працюють з архітектурою форми — як Iris van Herpen, але також поважаю класичну елегантність: Chanel або Valentino. І, звісно, підтримую українських дизайнерів — в них зараз особливий голос.

Що б ви порадили дівчатам, які тільки починають свій кар’єрний шлях? Які навички опанувати, що вчити?

Бути собою. Але собою сильною. Вчити фінанси, психологію, мови. Не боятися нових сфер — навіть якщо вони здаються "не жіночими", як мої SpaceSat чи IHaven. І завжди пам’ятати: у цьому світі можна бути водночас і ніжною, і непохитною.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.