До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Чому Стефано Габбана навчив світ моди

14 листопада 55 років виповнюється італійському дизайнеру Стеффано Габбана, який більшу частину життя присвятив своєму дітищу Dolce & Gabbana, запустивши бренд у 1985 році з другом Доменіко Дольче. За цей час він багато чому навчив світ моди.

Доменіко Дольче і Стефано Габбана
Сім’я – це головне

Стиль Dolce & Gabbana – підкреслено жіночний і сексапільний, але, попри це, бренд активно пропагує підтримку сімейних цінностей. Виражається це найрізноманітнішими способами: мами-моделі виходять на подіуми в парі зі своїми маленькими дітьми, у рекламних кампаніях знімаються жінки різного віку, принти для суконь малюють племінниці Стефано Габбана, а сам дизайнер улюбленим святом називає Різдво. У цьому році Dolce & Gabbana навіть влаштували в лондонському Harrod’s справжній різдвяний ярмарок в італійському стилі. "Він нагадує мені про Різдво, яке ми зазвичай святкуємо вдома. За столом збирається більше 30 людей, всі обмінюються подарунками, шумлять і перебивають один одного – це прекрасний час", – ділиться Габбана спогадами.

Реклама
Святкові вітрини Dolce & Gabbana в Harrod's
Б'янка Балті на показі Dolce & Gabbana
Dolce & Gabbana осінь-зима 2013/2014
Чорний – це сексуально

Доменіко Дольче та Стефано Габбана з сезону до сезону оспівують у своїх колекціях образ сицилійської вдови, яка носить чорні глухі сукні та має в них неперевершений вигляд. В інтерв’ю Vogue UA Стефано Габбана розповідав, що секрет їхніх суконь в тому, що вони створюють тонку талію, високі груди та округлі стегна всім, хто їх носить. "Головне – це та область, яку затягують в корсети, – розповідає Стефано Габбана. – Її завжди потрібно виділяти. Будувати силует ми починаємо саме звідси".

Фірмова чорна сукня Dolce & Gabbana
Італійська краса

Перша колекція Dolce & Gabbana була присвячена двом легендарним італійкам – Джині Лоллобриджиді та Софі Лорен. Їхній чуттєвий звабливий стиль визначив ДНК молодого бренду і змусив весь світ знову заговорити про італійську красу. До речі, Софі Лорен сьогодні є музою Dolce & Gabbana, а романтичний Стефано Габбана не припиняє зізнаватися їй у вічному коханні.

Софі Лорен в рекламній кампанії Dolce & Gabbana
Клієнт передусім

У листопаді минулого року Меланія Трамп стала першою леді США, а для офіційного портрету був обраний образ Dolce & Gabbana – бренду, який вона носила задовго до нового статусу. Стефано Габбана поділився у себе в Instagram її фото, але прихильники не розділили його гордості й усипали дизайнера докорами. Але як справжній джентльмен він не розгубився і продовжив захоплюватися місіс Трамп у нарядах Dolce & Gabbana. Залишається вірною бренду і леді США – тільки в азійському турне вона двічі одягала вбрання авторства Доменіко Дольче і Стефано Габбана.

Меланія Трамп в жакеті Dolce & Gabbana вартістю 50 000 доларів

Читайте також:

Одна в поле воин: Стелла Маккартни о большом бизнесе и своих правилах

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.