Vogue UA виходить у метавсесвіт, щоб підтримати українських дизайнерів

Vogue UA робить перші кроки в метавсесвіті. Оскільки війна й далі руйнує країну, ми фокусуємо увагу на підтримці української індустрії моди. У співпраці з ринком NFT The Dematerialised (DMAT) розповідаємо світові про роботу локальних брендів. Першими свої NFT-дизайни представлять BEVZA, GUDU та IENKI IENKI.

Photo: Matt Healy

"Vogue UA не обмежується кордонами: ми тепер скрізь, де є українці, — розповідає про ідею проєкту головний редактор Пилип Власов. — Цей дроп у співпраці з DMAT — наша перша спроба в метавсесвіті. Услід за ефектними речами від BEVZA, GUDU та IENKI IENKI ми й надалі представлятимемо одяг та аксесуари як нових, так і відомих українських дизайнерів, включно з тими, хто зараз не може випускати нові колекції. Допомогти українській індустрії моди вижити й вистояти в ці неспокійні часи — одна з місій Vogue UA".

Мета проєкту — допомогти дизайнерам знайти нові та інноваційні способи продавати свою продукцію та отримувати дохід у надзвичайно складний час. У минулому DMAT співпрацював з такими дизайнерами, як Карл Лагерфельд (колекція DMAT X Karl Lagerfeld була розпродана в грудні за лічені секунди) і Ніколас Кірквуд, з метою об’єднати під одним дахом модну аудиторію та web3.

GUDU

Для цього проєкту бренд GUDU вибрав бежевий тренч із колекції весна-літо 2022, який швидко став одним з бестселерів. Ідея бренду – показати, що класичний крій у поєднанні з цікавими деталями та сильним авторським поглядом має ефектний вигляд як у реальному світі, так і віртуальному.

"Для дизайнерів це чудова можливість спробувати себе в новому напрямі, продемонструвати свою креативність новій аудиторії та створити дизайн, що перевершує можливості людського тіла. Є лише політ фантазії і все – жодних обмежень, — кажуть у GUDU. — Сьогодні дедалі більше людей проводять час у мережі, створюють свої аватари й ставляться до їхнього зовнішнього вигляду не менш трепетно, ніж до власного реального. Створення віртуальних образів та NFT-об’єктів допомагає задовольнити цю потребу. І якщо людині в реальному житті до вподоби цікавий дизайн, то й свого віртуального аватара вона також може вдягнути зі смаком".

BEVZA

Зі свого боку BEVZA вибрали човник, який став головним символом колекції весна-літо 2022. У ньому безліч сенсів, але одним з головних є прагнення привернути увагу суспільства до того, що всі ми в одному човні й наші рішення сьогодні впливають на те, яким буде навколишній світ завтра. Питання єдності в сьогоденні є надактуальним. Напрям sustainability завжди був однією з основних цінностей бренду BEVZA. Він ґрунтується на свідомому ставленні до довкілля, тож щороку імплементує інновації у свої проєкти, щоб створити нові екологічно чисті альтернативи.

"Метавсесвіт стає дедалі ширшим, цікавішим і надійнішим майданчиком для реалізації, що надає простір для величезної кількості експериментів, які у фізичній площині обмежені певними рамами. Я впевнена, що незабаром він стане невіддільною частиною індустрії моди й нашого з вами життя, — зазначає Світлана Бевза. — Метавсесвіт дає широкий інструментарій для втілення ідей. Крім того, це внесок у боротьбу з консьюмеризмом та новий крок у бік захисту планети, що абсолютно в одній площині з цінностями бренду".

IENKI IENKI

Розпочавши співпрацю з Vogue UA, DMAT представляє новий простір, де відвідувачі можуть випробувати дизайни в гейміфікованому середовищі. "Це незабутній проєкт — працювати з такими талановитими дизайнерами, як BEVZA, GUDU та IENKI IENKI", — каже Марджорі Ернандес, співзасновник і співгенеральний директор DMAT. Співзасновниця платформи Карінна Грант додає: "Для нас велика честь — забезпечити соціальний та економічний капітал для українських дизайнерів за допомогою цього важливого проєкту".

Власникам цих NFT ми пропонуємо поділитися своїми варіантами стилізації віртуальних виробів в соціальних мережах, позначивши їх тегом @vogue_ukraine. Ці зображення Vogue UA використовуватиме для кураторства галереї людей, які носять убрання українських дизайнерів.

Команда Vogue UA розпорошена по світу після цинічного нападу росії на Україну 24 лютого 2022 року. "Ми зосереджені на нашій цифровій присутності, створюючи корисний і захопливий контент, щоб надати сили українцям і запропонувати світові уявлення про країну, чиє існування хтось насмілився заперечити, — написав Пилип Власов у відкритому листі в березні. — Ми не втрачатимемо надії. Справедливість має перемогти".

NFT можна буде придбати з 18:00 за британським стандартним часом 4 жовтня ексклюзивно на The Dematerialised. Всі кошти буде переведено на підтримку дизайнерів.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.