КУПИТИ КВИТКИ

Внутрішнє світло: як пройшов перший кутюрний показ Gasanova в Українському Домі

Український Дім — локація в самому серці Києва, яка самим своїм виглядом надихає й ніби зобов’язує влаштовувати тут лише масштабні, по-справжньому значущі події. 14 жовтня це підтвердила дизайнерка Ельвіра Гасанова — саме тут вона представила свою першу кутюрну колекцію. Розповідаємо, як це було.

Реклама.

Розміри та нестандартна архітектура Українського Дому відкривають справжнє поле для експериментів, адже можна задіяти різні поверхи чи змінювати простір навколо. Масштаб будівлі дозволяє робити все, що заманеться. Символічно, що саме це особливе місце стало домом для визначальної події в історії бренду Gasanova — 30 кутюрних образів, над якими Ельвіра Гасанова працювала останні кілька місяців. Організацією шоу займався Вадим Келлер, який розповідає, що попрацювати тут завжди було його мрією: "Експериментувати зі світлом та тінню в такій локації — це справжнє задоволення, адже нам було потрібно за їх допомогою не тільки по-новому показати УкрДім, а й зв'язати це все з колекцією, яка була побудована на грі білого та чорного. А ще тут нереальна акустика, тому музичне наповнення сталао важливою частиною в кутюрному шоу Gasanova".

Ельвіра Гасанова
Ельвіра Гасанова

"Це не просто новий етап у розвитку бренду — це маніфест сили, відродження та внутрішнього світла, — розповідає дизайнерка. — Але найбільша моя радість, що саме тут, в цих історичних стінах, ми оголосили про співпрацю з фондом Ліни Костенко". Під час події гості могли подивитися відеозапис за її участі, а серед присутніх у залі була її дочка.

До колекції увійшло 30 суконь різноманітних силуетів — від моделей з акцентними плечима й довгими шлейфами до обʼємних суконь з рюшами та прозорих приталених форм, інкрустованих кристалами. Колірна палітра витримана в елегантних чорних і білих відтінках. "Кожна сукня — унікальний витвір ручної роботи, що народився з багатогодинної праці, внутрішньої тиші та глибокої зосередженості. Хотілося, щоб за формою залишалося відчуття душі — не просто показати моду, а розповісти про українську силу через мистецтво високої моди. Це вимагало колосальної концентрації й емоційної витривалості", — розповідає Ельвіра Гасанова, яка продемонструвала зовсім іншу грань бренду Gasanova, героїня якої помітно подорослішала, а замість звичного блиску відтепер обирає гру пропорцій та об'ємів. Проте незмінним остається головне — чуттєвість і глибина кожного образу.

Ключовим образом колекції у бренді назвали чорну сукню-ворон, що наче оживає на тілі, створюючи ілюзію руху крил. Вона втілює дві стихії — і тінь, і світло одночасно. Саме ця двоїстість — головна ідея колекції, присвячена природі жінки та її здатності до постійного перетворення. Того вечора кожна гостя відчула себе жінкою, яка готова змінюватися і відкривати нову себе.

Також, на презентації були продемонстровані прикраси з ювелірної колаборації із брендом вирощених українських діамантів SOLO for Diamonds. До лінійки CORE увійшло 9 прикрас, що уособлюють фундамент і початок, з якого народжується сила та краса.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.