КУПИТИ КВИТКИ

Український бренд GUDU показав нову колекцію на Тижні моди в Бухаресті

Вже втретє в Бухаресті проходив Тиждень моди, який представляє не тільки найкращих місцевих дизайнерів, а й найцікавіші бренди зі всієї Східної Європи. Одним з постійних резидентів Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week вже встигла стати українська марка GUDU — у новому сезоні дизайнер Лаша Мдінарадзе продовжує вивчати чорний колір у всьому його різноманітті.

GUDU весна-літо 2026
GUDU весна-літо 2026

Реклама.

"Чорний — найвибагливіший колір. Щоб він говорив, потрібна сміливість, — каже дизайнер. — Для мене чорний завжди був про присутність, життя та енергію". Незважаючи на повне панування чорного на подіумі, кожен образ був яскравим і самобутнім, адже жінка GUDU обирає його не для того, щоб зникнути, а щоб домінувати.

А домінувати їй допомагають силуети з підкресленою талією та акцентованою лінією плечей, фактурна шкіра, маскулінний крій, а спортивні елементи тут органічно співіснують з діловим шиком. Водночас Лаша Мдінарадзе не намагається заховати жінку — ідею одягу як броні він майстерно поєднує зі спокусливою чуттєвістю. Цю грань жінки GUDU він розкриває за допомогою тафти і напівпрозорих матеріалів, обережно розбавляючи цей чорний коктейль дрібкою блискіток. Серед найцікавіших дизайнерських рішень, які ми побачили на подіумі, — костюми-двійки зі скульптурними плечима, сукня з каскадною спідницею з рюшів, шкіряні корсети та топи з тафти зі складним драпіруванням. "Колекція GUDU весна-літо 2026 — для тих, хто перетворює одяг на мову, а мову на силу", — підсумовує Мдінарадзе, а ми можемо з ним тільки погодитися.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.