КУПИТИ КВИТКИ

Українські бренди на Тижні моди в Копенгагені

У Копенгагені завершився Тиждень моди, який уже став головним майданчиком для розвитку sustainable-брендів з усього світу. Цього сезону в ньому взяли участь і кілька українських дизайнерів — Тетяна Чумак та команда TG Botanical, Ігор Сідлецький і DELEGAN. Розповідаємо детальніше.

TG BOTANICAL

"У новій колекції TG Botanical природа проростає крізь тканини. Текстури нагадують ягоди, ґрунт і м’якість пелюсток. Фірмова техніка жатки — вишивка еластичною ниткою — створює неповторні візерунки вручну, наче насіння, дбайливо висіяне по тканині. Жоден виріб не повторюється. Це жест турботи, поваги до процесу, часу й тіла", — розповідає дизайнерка Тетяна Чумак.

Реклама.

Усі речі створені з натуральних матеріалів — рамі (кропиви), льону та бавовни, а сама колекція натхнена садом — місцем, де сповільнюється час, розквітає жіночність і можна бути ближче до землі, до себе, до тиші.

SIDLETSKIY

Дизайнер Ігор Сідлецький представив у Копенгагені нову колекцію, в межах якої анонсував колаборацію з U+ System — капсульну лінію адаптивного одягу для українських захисників і цивільних, які втратили кінцівки та потребують спеціально створених речей.

У фокусі колекції — поєднання традиційних українських ремесел та сучасних форм. Кожен виріб створений із натуральних і перероблених матеріалів, з акцентом на ручну працю й увагу до деталей.

DELEGAN

DELEGAN – український бренд, у колекціях якого робота зі спадщиною поєднується з фірмовим мінімалізмом. У Копенгагені марка представила нову колекцію сезону весна-літо 2026, у якій продовжує працювати у стриманій монохромній палітрі, завдяки чому робота з формою виходить на перший план, а складні ручні техніки змушують вдивлятися в кожну річ.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.