Українські бренди на Тижні моди в Будапешті
Минулими вихідними в Будапешті пройшов вже 13-й сезон BudapestCentralEuropeanFashionWeek, чотири з яких цей майданчик підтримує українських дизайнерів у співпраці з UkrainianFashionWeek. Цього разу свої нові колекції міжнародній аудиторії показали бренди GASANOVA, Sidletskiy та TONiA. Розповідаємо про них детальніше.
GASANOVA
Бренд GASANOVA, відомий своїми вечірніми вбраннями, став одним із хедлайнерів Тижня моди в Будапешті. Нову колекцію сезону осінь-зима 2024/25 дизайнерка Ельвіра Гасанова присвятила спеціям, а саме чорному перцю. За її словами, ця ідея прийшла до неї спонтанно — під час прийняття ранкового душу вона звернула увагу на аромат б'юті-засобу, яким користувалася, і зрозуміла, що хоче розкрити саме тему спецій.
"Дівчина GASANOVA — це дівчина з перчинкою, вона не боїться привертати до себе увагу, бути яскравою, часом незручною, але завжди залишається вірною власним бажанням", — розповіла дизайнерка на благодійному паблік-тоці UnitedForFreedom за день до шоу. На практиці цю ідею GASANOVA висловила за допомогою використання теплих, навіть зігріваючих відтінків кориці, куркуми, каєнського перцю. У поєднанні з підкреслено жіночними силуетами вийшло гаряче та спокусливо, але водночас елегантно й делікатно. Сама Гасанова в останніх інтерв'ю нерідко зазначала, що її бренд став стриманішим — за 10 років роботи марки змінилася вона сама, світ навколо та бажання клієнток.
Sidletskiy
Sidletskiy — молодий бренд зі Львова, заснований у 2019 році. Дизайнер Ігор Сідлецький продовжує вивчати тему сучасного міського гардероба — мінімалістичного, акуратного, але ненудного. Він майстерно поєднує в одному образі архітектурність крою з різноманітністю фактур, вивірені пропорції та глибоку палітру кольорів.
Ще одна обов'язкова частина його колекцій — ручна робота, яка є відмінною рисою всієї української модної індустрії. За це нас люблять і цінують у світі. Сам дизайнер наголошує, що йому подобається фокусуватися на деталях, які виокремлюють кожний образ, роблять його унікальним, але при цьому не втрачається їх функціональність.
TONiA
TONiA — нове ім'я в українській модній індустрії. Марка заснована Антоніною Белінською, яка також відома своєю роботою художниці з костюмів. Представлена в Будапешті колекція називається "Ентропія" — вона створена за принципом легкого комбінування всіх речей між собою.
Назва дропу відсилає до природи й давньої мрії Белінської, яка вже дуже давно мріяла про створення одягу. "Ентропія — це розсіяна енергія, накопичення якої породило життя. Це певний символ мого пробудження і народження чогось нового", — розповідає дизайнерка, яка в новій колекції грається з поняттями ніжності та сексуальності, внутрішньої сили та сприйняття нас оточенням. Белінська навмисно акцентує увагу на жіночих формах, підкреслює талію, демонструє, що найгарнішою фактурою є наша власна шкіра.
Читайте також