До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Українські бренди на Тижні моди в Будапешті

Минулими вихідними в Будапешті пройшов вже 13-й сезон BudapestCentralEuropeanFashionWeek, чотири з яких цей майданчик підтримує українських дизайнерів у співпраці з UkrainianFashionWeek. Цього разу свої нові колекції міжнародній аудиторії показали бренди GASANOVA, Sidletskiy та TONiA. Розповідаємо про них детальніше.

Sidletskiy
Sidletskiy

Реклама

GASANOVA

Бренд GASANOVA, відомий своїми вечірніми вбраннями, став одним із хедлайнерів Тижня моди в Будапешті. Нову колекцію сезону осінь-зима 2024/25 дизайнерка Ельвіра Гасанова присвятила спеціям, а саме чорному перцю. За її словами, ця ідея прийшла до неї спонтанно — під час прийняття ранкового душу вона звернула увагу на аромат б'юті-засобу, яким користувалася, і зрозуміла, що хоче розкрити саме тему спецій.

"Дівчина GASANOVA — це дівчина з перчинкою, вона не боїться привертати до себе увагу, бути яскравою, часом незручною, але завжди залишається вірною власним бажанням", — розповіла дизайнерка на благодійному паблік-тоці UnitedForFreedom за день до шоу. На практиці цю ідею GASANOVA висловила за допомогою використання теплих, навіть зігріваючих відтінків кориці, куркуми, каєнського перцю. У поєднанні з підкреслено жіночними силуетами вийшло гаряче та спокусливо, але водночас елегантно й делікатно. Сама Гасанова в останніх інтерв'ю нерідко зазначала, що її бренд став стриманішим — за 10 років роботи марки змінилася вона сама, світ навколо та бажання клієнток.

Sidletskiy

Sidletskiy — молодий бренд зі Львова, заснований у 2019 році. Дизайнер Ігор Сідлецький продовжує вивчати тему сучасного міського гардероба — мінімалістичного, акуратного, але ненудного. Він майстерно поєднує в одному образі архітектурність крою з різноманітністю фактур, вивірені пропорції та глибоку палітру кольорів.

Ще одна обов'язкова частина його колекцій — ручна робота, яка є відмінною рисою всієї української модної індустрії. За це нас люблять і цінують у світі. Сам дизайнер наголошує, що йому подобається фокусуватися на деталях, які виокремлюють кожний образ, роблять його унікальним, але при цьому не втрачається їх функціональність.

TONiA

TONiA — нове ім'я в українській модній індустрії. Марка заснована Антоніною Белінською, яка також відома своєю роботою художниці з костюмів. Представлена в Будапешті колекція називається "Ентропія" — вона створена за принципом легкого комбінування всіх речей між собою.

Назва дропу відсилає до природи й давньої мрії Белінської, яка вже дуже давно мріяла про створення одягу. "Ентропія — це розсіяна енергія, накопичення якої породило життя. Це певний символ мого пробудження і народження чогось нового", — розповідає дизайнерка, яка в новій колекції грається з поняттями ніжності та сексуальності, внутрішньої сили та сприйняття нас оточенням. Белінська навмисно акцентує увагу на жіночих формах, підкреслює талію, демонструє, що найгарнішою фактурою є наша власна шкіра.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.