Сила кольору: Michelle Andrade у спецпроекті Huawei і Vogue.ua
У модній індустрії колір має величезне значення. За допомогою нього дизайнери без слів висловлюють свої почуття і емоції, розповідають історії і навіть змінюють наше самопочуття. Значну увагу кольору приділяє і технологічний гігант Huawei, який цього року представив флагманський смартфон Huawei P30 Pro в декількох ультрамодних кольорах. Смартфони P-серії обожнюють клієнти з усього світу не лише за технічні характеристики, але і візуальне оформлення – плавні лінії і сміливі градієнти. Ми взяли три з них і попросили співачку Michelle Andrade показати, як P30 Pro може стати частиною модного образу цього літа.
Ритм життя з кожним днем стає все активнішим і компанії, які займаються прогнозом fashion-трендів, вже не перший сезон звітують, що щастя люди шукатимуть в єднанні з природою, а всі пов'язані з нею відтінки ставатимуть актуальнішими. Однією з найбільш затребуваних буде синя палітра – вона утихомирює та заспокоює. Тут можна і потрібно гратися з півтонами, наприклад, відтінок "полярне сяйво" зі складними переливами припаде до смаку і мінімалістам у душі, і шанувальникам насичених кольорів. Відтінок "Аврора" у Huawei P30 Pro вдало балансує між світлими і темними гамами, які мають особливо привабливий вигляд на дзеркальній поверхні.
Michelle Andrade ж додає: "Побачити північне сяйво – одне з найбільших бажань. Сподіваюся, що ця мрія зовсім скоро збудеться і я зможу передати хоч частину всієї цієї краси за допомогою свого Huawei P30 Pro".
Цього літа дизайнери одноголосно шукали натхнення в розмаїтті підводного світу. Вони надихалися формою черепашок і коралів, відтінками океанічних рослин і перламутром морських перлів. Відтінок останніх має особливо красивий вигляд на струмливих вбраннях, в яких хочеться без упину гуляти вздовж пляжу, кружляти в обіймах м'якого проміння довгих заходів і просто насолоджуватися кожною секундою цього літа. У компанії Huawei також люблять порівнювати цей відтінок з гладдю води гірського озера, де відбивається вся краса навколо – від нескінченного неба до яскравого переливчастого сонця.
"Я дуже люблю водну стихію – море і все, що з цим пов'язано, – розповідає Michelle. – А ще м'який перламутровий відтінок личить брюнеткам".
Чорний – це класика, з чим складно сперечатися. Багато хто звик, що це колір холодної пори року, але варто тільки спробувати прикласти чорну сукню до засмаглої шкіри – wow-ефект гарантований. Цього літа модні бренди пропонують не поєднувати чорний з іншими контрастними відтінками, а віддати йому сольну партію.
"Чорний – це строгість і чуттєвість одночасно. Це колір, який рятує в будь-якій ситуації – ділиться своїм досвідом співачка. – Мені здається, що своїм настроєм і емоціями ми самі наповнюємо його потрібним змістом".
Як проходили зйомки відео, можна подивитися в ролику:
Важливо, що над розробкою кольорів для смартфонів компанія Huawei співпрацює з всесвітньо визнаним фахівцем у царині кольору – Інститутом Pantone, який проводить численні дослідження, стежить за світом моди, візуального мистецтва та всього, що впливає на наше сприйняття і колірні переваги в той чи інший проміжок часу. Ця колаборація також допомогла Huawei створити продукт, який так і хочеться порівняти з твором мистецтва.
Фото: Denis Manokha
Гафер: Kolia Kazak
Стиль: Marina Sandugey-Shyshkina
Асистент стиліста: Natalie Lavruk
Макіяж і зачіски: Terezka Fras
Відео: Anna Bugakova