До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Рекламна кампанія CHAKSHYN осінь-зима 2018/19

Нова осінньо-зимова колекція бренду CHAKSHYN натхненна музейною атмосферою – дизайнери зібрали твори мистецтва з різних часів і культур та змішали один з одним. Так в колекції з'явилися відсилання до робіт скульптора Костянтина Бранкузі, формального костюму XVIII століття і китайських порцелянових ваз.

Дизайнери досліджують ідею подвійності та будують нову колекцію навколо суперечностей: чоловічого і жіночого, ніжного і грубого, надмірно театрального і утилітарного. Закриті, на перший погляд, деконструйовані сукні прикрашають шліцами, перенесеними з чоловічих жилетів, строгі маскулінні жакети доповнюють асиметричними сережками і брошками з необроблених річкових перлів, а куртки, що апелюють до спецодягу, стягують тонкими поясами.

Реклама

Намаганням дотримати баланс між строгістю і сексуальністю, дизайнери дають рівно стільки відчуття свободи, скільки і заборони: пропонують речі-трансформери з регульованими шліцами і двосторонніми відстібними деталями. Також в колекції з'явилися характерні для бренду жакети і тренчі з хаотично розташованими гудзиками, деконструйовані сорочки з 5 рукавами і повсякденні сукні, виконані з особливим артистичним почерком.

Фото – Андрій Грей, Катя Сієнко

Макіяж та зачіски – Терезка Фрас

Моделі – Анастасія Калинкова, Дарина Бодю

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.