Перша рекламна кампанія Феліпе Олівейри Баптисти для KENZO
Спочатку новий креативний директор KENZO Феліпе Олівейра Баптиста планував для своєї першої кампанії бренду представити фотографічну подорож Азорськими островами. Фотографом мав бути Глен Лучфорд, а стилістом — Джейн Гау.
Коли пандемія накрила весь світ, плани змінилися. "Коли ми зможемо подорожувати? Коли зможемо знову бути разом?" — питання, які були і є без відповіді. Тому команді KENZO довелося відмовитися від початкових ідей і придумувати щось абсолютно нове.
Глен Лучфорд вигадав нову концепцію "дистанційного фото": дизайнер бренду вибрав зображення з архівів фотографа, після чого одяг KENZO надіслали до Нью-Йорка й Лос-Анджелеса, де Глен знімав моделей у тій самій позі й із тим самим світлом, що й на вінтажному фото, але цього разу в образах KENZO з колекції осінь-зима 2020/2021. Вибір зображень і вбрання ґрунтувався на тому, щоб передати дух колекції Going Places, яка втілює молодість, свободу, рух і певну ідею позачасового стилю KENZO.