КУПИТИ КВИТКИ

Перезавантаження: нова весняно-літня колекція Victoria Gres

Відродження великих модних Будинків – це завжди процес цікавий і захоплюючий. Так, декілька років тому силами молодої команди був відроджений бренд Schiaparelli, цього сезону після 90-річного мовчання першу колекцію показали Poiret. Українські дизайнери поки не можуть похвалитися такою довгою історією, але й тут є за чим поспостерігати. Наприклад, марка Victoria Gres, одна з найдосвідченіших в нашій країні, зараз переживає період переродження і перезавантаження. Доказ цього – нова весняно-літня колекція, в якій Вікторія Гресь зібрала хіти бренду, але переосмислила їх на новий лад.

У новій для бренду манері знятий і лукбук до колекції, над яким працювали фотограф Стефан Лісовський і стиліст Надя Шаповал. Для останньої – було особливе завдання – показати свіжий погляд на давно всім знайомий бренд. "Мені приємно, що до нас зі Стефаном звернулася команда Victoria Gres і дала при цьому повну свободу, – розповідає Шаповал. – Я вибирала для зйомки тільки ті речі, які хотіла, і подала їх в тій манері, в якій бачила. Нам вдалося досягти ефекту певної ляльковості, що має актуальний вигляд і привертає увагу молодої аудиторії".

Реклама.

Також Шаповал вирішила підкреслити в цій зйомці зв'язок Вікторії Гресь з інтер'єрним дизайном, яким вона займається вже багато років. "Колекція сповнена принтів, і ми, частково, перенесли їх на задні панелі, на тлі яких працювала модель. Це рішення відмінно спрацювало з моєю ідеєю зробити зйомку в стилі 1960-х. Бренд Victoria Gres про красу і жіночність, а ми, таким чином, додали йому легковажності і веселощів. У мене одяг Вікторії Гресь завжди асоціювався з дівчатами в стилі ретро, ​​але хотілося зробити це ретро сучасним, – пояснює Шаповал. – До того ж, ми знайшли нове обличчя. Дівчинка приїхала до нас з Миколаєва та її зовнішність виявилася дуже кінематографічною. У цій зйомці справді все склалося. Але, важливо додати, що ми не планували зробити її ідеальною, а залишили місце для хуліганства – в нестандартному нашаруванні речей, "злегка загулялій" бабетті. Адже сьогодні ніщо не ідеальне, у нас просто немає часу годинами сидіти перед дзеркалом, як робили дівчата тоді".

Сама Вікторія Гресь більше любить розповідати про процес створення одягу, в якому контролює кожен крок. Наприклад, бренд сам забарвлює тканини, щоб домогтися або необхідного, або унікального ефекту, а досить складну у виготовленні стьобану тканину марка робить в Україні, і пишається цим. Також дизайнер наголошує, що в новому сезоні хотіла дати дівчині Victoria Gres максимальну свободу і зробила колекцію комфортних і красивих речей, в яких хочеться радіти кожному дню.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.