До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Odessa Fashion Week пройде вже вдвадцяте

Promotion

Незважаючи на всі складнощі, Одеса, яку називають південною столицею України, продовжує жити. У місті відбудеться вже 20-й Odessa Fashion Week. Його засновниця Зоряна Семенюк поділилася новинами та згадала про шлях, який вже позаду.

Реклама

Зоряна Семенюк
Зоряна Семенюк

Новаторство

"За 20 сезонів Odessa Fashion Week змінив 12 чудових локації та продемонстрував 617 модних шоу. Для показів було використано 2090 метрів подіуму та навіть 192 сходинки, по яких пройшли 5260 моделей, продемонструвавши понад 10 000 нарядів, а 567 майстрів-візажистів та перукарів працювали над їхніми образами. Ми вільні та незалежні від рамок, шаблонів, стереотипів та суб’єктивізму у сфері індустрії моди. Завдяки цьому ми стали одними з перших, хто зробив в Україні дайверсіті-кастинги і перші провели показ plus size-моделей. Під час 20-го ювілейного сезону плануємо злучити інклюзивних моделей. Також ми першими відкрили подіум для дітей-моделей та дизайнерів дитячого одягу, завдяки чому вдалося сформувати повноцінну індустрію в цьому напрямку.


Робота з дизайнерами


Відкритість до кожного учасника та підтримка — серед головних правил, яких дотримується команда Odessa Fashion Week. Будь-яка колекція має право бути представленою на нашому подіумі. Дизайнер ніколи не почує від нас страшний вирок: "Ви не формат", чи "Ваша колекція не відповідає умовам нашого заходу/сезону".

Зоряна Семенюк
Зоряна Семенюк


Рекорди


Odessa Fashion Week — потрійний рекордсмен. В межах Odessa Fashion Week ми встановили три національні рекорди в сфері індустрії моди. Найдовший подіум в Україні (612 м) був сконструйований на рейдовому молі Воронцовського маяка. В межах 11 сезону Odessa Fashion Week була залучена рекордна кількість моделей (525) та дизайнерів (108). Рекорди були зафіксовані на Потьомкінських сходах Національною книгою рекордів України.


Команда


Ми незламні. Ми пройшли багато випробувань — конкуренцію, карантин — і не зупинилися під час війни. І це велика відвага та сміливість нашої команди. Це результат поваги та любові наших учасників та партнерів. Успіх проєкту на 100% полягає у команді, у тих людях, які "живуть" ним та вболівають за нього. Наша команда — це надійний тил, і дружба протягом 20-ти сезонів — тому підтвердження. Ми ще ніколи не переживали такий патріотичний підйом, не відчували так свою ідентичність, ніколи не захоплювалися та не пишалися так своєю Україною. Ми всі працюємо та наближаємо нашу перемогу.

Ювілейна рекламна кампанія

В рекламному кампейні 20-го ювілейного сезону Odessa Fashion Week взяли участь 20 моделей різних вікових груп: від дітей до age-моделей; 4 відомих одеських бренди: Natalia Pototskaya, Akel, Marina Vladi, Vlanna; 4 fashion-фотографи: Анна Домбровська, Василь Галушкін, Олег Дугін, Сергій Іванченко. Різні моделі та різні колекції, але всі вони натхнені силою волі української нації та сповнені надією й вірою у перемогу України.

Нова колекція вишуканих суконь Fire of Victory бренду Наталії Потоцької присвячена незламним і сильним жінкам, які підтримують наших захисників, моляться за повернення своїх коханих та наближають нашу перемогу.

Natalia Pototskaya
Natalia Pototskaya

Бренд VLANNA — це завжди про красу та любов до жінки, вродливої та тендітної, яка оповита захистом, турботою і повагою чоловіка. Використовуючи традиційні елементи вишивки у дизайні, VLANNA демонструє свою повагу до культури та історії своєї країни. Джерелом натхнення для дизайнерки Ольги Костюченко завжди були жінка і квіти. Червоні квіти домінують в природі і символізують любов і кров. Колекція витримана в патріотичних кольорах — червоному та чорному.

VLANNA
VLANNA

Нова колекція AKEL сповнена надією та вірою у найскорішу перемогу України. При її створенні дизайнер черпав натхнення із сили волі української нації та жаги до перемоги. Колекція The Triumph представлена елегантною лінійкою білих образів із золотими акцентними воланами, які додають об'єму, роблячи образи вишуканими та жіночними. Провідний білий колір колекції асоціюється з чистотою, невинністю та непорочністю, символізує мир, гармонію та спокій. Золотий колір багатогранний, уособлює успіх та перемогу.

AKEL
AKEL

Рекламна кампанія AKEL
Рекламна кампанія AKEL

"Бал перемоги" — це колекція для наших дітей від бренду Marina Vladi, щоб вони з дитинства цінували мистецтво та розуміли, що краса може бути втілена в будь-якій формі.

Marina Vladi
Marina Vladi

Marina Vladi
Marina Vladi

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.