До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Нові сенси: Balenciaga весна-літо 2019

Показ нової колекції Balenciaga відбувся в кислотному тунелі з електронними екранами. "Я завжди хотів створити відеотунель, щось на зразок цифрової свідомості", – сказав Демна Гвасалія перед шоу. "Покази мод це таке собі переміщення людей в іншу реальність, інакше ніяк. Це було схоже на роботу над фільмом і це точно запам'ятається".

Balenciaga весна-літо 2019

Проект створювали разом з цифровим художником Джоном Рафманом, з яким Демна познайомився на Art Basel. "Моя робота – це дослідження нових технологій і те, як змінилося наше суспільство, наша свідомість, наші взаємини", – сказав Рафман. І хоча Демна і Джон співпрацювали на відстані, з повною творчою свободою, проект вдався таким, як і задумували художники. "Це був шлюб споріднених душ", – прокоментував Рафман.

Реклама
Balenciaga весна-літо 2019

Цього разу Гвасалія вирішив показати, що таке сучасний одяг і який сенс він повинен мати для нового покоління. Серію реплікантів femme fatale з гіперболізованими плечима і заниженою талією дизайнер пояснив так: "Ми поставили перед собою завдання зробити одяг для сьогоднішнього покоління. Як вони можуть носити костюми, якщо ніколи раніше цього не робили?". Так з'явився напрям, який Демна вже охрестив "неокравецький", це речі, які однаково чудовий вигляд матимуть як на дівчатах, так і на чоловіках. "Це схоже на костюм для бігу підтюпцем, але дуже елегантний. Не потрібно носити сорочку і краватку, бо куртка стала сорочкою", – пояснює нову філософію дизайнер.

Balenciaga весна-літо 2019
Balenciaga весна-літо 2019
Balenciaga весна-літо 2019
Balenciaga весна-літо 2019
Balenciaga весна-літо 2019
Balenciaga весна-літо 2019

Весь показ можна переглянути тут.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.