Agent Provocateur представили рекламну кампанію осінь-зима 2020/2021
Британський бренд спідньої білизни Agent Provocateur представив нову рекламну кампанію сезону осінь-зима 2020/2021, головною метою якої стало зображення жіночої краси. Героїнями знімання обрали п’ять непрофесійних моделей, які недавно стали відомі в соцмережах і домоглася успіху в різних сферах. Жінки, яких залучили до нової рекламної кампанії, на думку бренду, кидають виклик стереотипам у своєму власному стилі. Знімала для кампанії британська фотографиня Шарлотта Вельс.
Серед моделей опинилася кухарка й фуд-блогерка Джіцці Ерскін, яка позує в чорно-зеленому комплекті спідньої білизни Molly. Її ініціатива відіграла ключову роль у навчанні людей навичкам приготування їжі в домашніх умовах під час карантину. Для кампанії знімалися також: джаз-реп-виконавиця IAMDDB, справжнє ім’я якої Діана де Бріто, — дівчина вдягла мереживну напівпрозору білизну Kali; мотоциклістка Домініка Грнова продемонструвала шовковий блакитний комплект з леопардовими вставками; професійна геймерша Жасмин Азія знялася в білизні Kaylie із чорного мережива з вишивкою й рожевими зірками, а інструкторка з йоги, актриса й режисерка Бреанна Бокс з’явилася в комплекті Lorna з блакитного й білого тюлю з французьким мереживом шантильї.
"Жінка 2020 року — хамелеон. Вона відчайдушно жіночна. Нескінченно енергійна. Така, якою вона є. Вона не приймає буденності, яка для неї більше не існує", — пояснює ідею рекламної кампанії команда бренду.