Нова чуттєвість: лімітована колекція Reserved Premium
Promotion
Польський ритейлер Reserved продовжує відкривати нові грані жіночності у своїй осінньо-зимовій рекламній кампанії. Її заключна частина демонструє, як одна і та ж жінка може змінювати свої ролі протягом навіть одного вечора. Головні героїні зйомки – Жанна Дамас та Іоанна Куліг – цього разу грають на контрастах. Одна одягнена у чуттєву чорну сукню, а інша відчуває себе так само впевнено і сексуально у вільній сорочці, що наче запозичена з чоловічого гардероба.
У новій частині рекламної кампанії I Can Boogie ритейлер анонсує запуск лімітованої колекції Reserved Premium, яка "вища" від сьогохвилинних трендів і готова стати базою для гардероба будь-якої складності.




"Нескінченна кількість визначень жіночності є відправною точкою всієї кампанії. Будь це у сукні з підкресленою талією і вирізом, чи в чоловічій сорочці – жінка залишається сама собою. Вона завжди буде тим, ким вона хоче бути, одяг може допомогти їй висловити це", – пояснює Моніка Каплан, директор з глобального маркетингу Reserved, чим підсумовує осінню кампанію.
