Тиждень моди в Парижі: найбільш очікувані покази
У Парижі починається Тиждень моди – з 24 вересня до 2 жовтня дизайнери покажуть нові колекції сезону весна-літо 2019. Vogue.ua зібрав найважливіші події, які очікують нас під час заключного Тижня моди.
Найочікуваніша подія Тижня моди в Парижі – дебютний показ Еді Слімана в ролі креативного директора Celine. Показ відбудеться 28 вересня на історичній французькій локації – в Будинку інвалідів на Rond-Point du Bleuet de France. Його дебютна колекція для Celine оповита таємницею, всіх цікавить питання чи зможе Еді Сліман відобразити дух, філософію і традиції модного Будинку Celine, або ж нас чекає звичний стиль гранж і провокація.
З приходом Алессандро Мікеле модний Будинок Gucci став одним з найуспішніших і найбільш продаваних брендів в світі. Цього разу креативний директор Gucci вирішив перенести показ італійського бренду з Мілана до Парижа. Показ відбудеться 24 вересня в легендарному паризькому клубі Théâtre Le Palace. Очікується нове шоу з нотками божевілля в дусі Мікеле.
Цього сезону перенести свій показ на день раніше довелося модному Дому Dior. Справа в тому, що традиційно Тиждень моди в Парижі відкриває саме Dior, але через перенесення показу Алессандро Мікеле з Мілана до Парижа – Gucci став на перше місце в розкладі. Французькому Дому довелося внести корективи, щоб бути першими на Паризькому тижні моди. Показ Марії Грації К'юрі відбудеться на іподромі Лоншан на околиці Парижа.
Уважно модний світ стежить і за Клер Вейт Келлер, автором весільної сукні герцогині Сассекської. Показ відбудеться 30 вересня. Крім цього Givenchy запустили цього року цікаву маркетингову кампанію. 5000 4G-наклейок Givenchy розмістили на ліхтарних стовпах, стінах і всіляких поверхнях навколо Лондона і Парижа. Шанувальники марки повинні були сфотографувати логотип будинку і завантажити його в Instagram з хештегом #GivenchyFamily. Найкращі три пости отримають квитки на шоу і будуть представлені в соціальних мережах Givenchy.