Тиждень моди в Лондоні: нові колекції J.W.Anderson, ALEXACHUNG і Ports 1961
Тиждень моди в Лондоні набирає обертів, а Vogue.ua розповідає про найцікавіші його колекції. У нашому огляді – нова робота Алекси Чанг, яка вперше провела показ, погляд на сучасну жіночність від Джонатана Андерсона і хитромудрий мінімалізм Ports 1961.
Британський самородок Джонатан Андерсон несподівано для багатьох показав колекцію, в якій звертається до класичної жіночності, але робить це в своїй манері – грається з пропорціями і фактурами. Наприклад, благородну шерсть він прикрасив дерев'яними намистинами, наче знайденими в бабусиній скриньці, а знімні коміри з вінтажного мережива додав до вільних бавовняних суконь. Сам Андерсон розповідає, що під час роботи надихався творчістю скульптора Лінди Бенгліс: "До її скульптур хочеться торкатися, і я мрію, щоб після погляду на цю колекцію, хотілося зробити так само".
Нова колекція британської модниці Алекси Чанг нагадує калейдоскоп образів і настроїв, а сама Чанг розповідає, що вона присвячена людям, яких вона зустрічала під час постійних перельотів. "Аеропорт – це місце, де в одному просторі опиняються люди з різних країн і з різними інтересами, – розповідає Чанг, яка запустила свій бренд лише рік тому. – Це приголомшливий мікс, який я і хотіла продемонструвати на подіумі". Увійшли в колекцію елегантні кейпи, робочі комбінезони, сорочки з гавайським принтом, романтичні сукні з рюшами, ідеальні замшеві тренчі і в'язані гачком купальники. Незважаючи на всю різноманітність образів, колекція цілісна, а речі абсолютно носибельні, адже кому, як не зірці стрітстайлу, знати, як поєднувати непоєднуване і мати вигляд на 100%.
Дизайнера бренду Ports 1961 Наташу Чагаль називають справжнім текстильним маніяком. Заради тієї самої фактури вона готова об'їздити весь світ. Цього разу знайти ідеальний матеріал вона змогла в Гамбурзі. Одна з місцевих майстерень відома своїми зробленими вручну пледами та ці рукотворні деталі додали душевності звичній функціональності Ports 1961. Чагаль продовжує експериментувати і з головною для бренду річчю – сорочкою. На цей раз вона попросила співробітників принести свої сімейні фото, потім перетворила їх в принти і пошила з цієї тканини сорочки.