До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

На круги своя: рекламна кампанія PODOLYAN осінь-зима 2017/18

Героями рекламної кампанії Podolyan осінь-зима 2017/18 стали головні зірки проекту "Топ модель по-українськи". На знімальному майданчику зустрілися учасники відразу трьох сезонів: Аріна Любітелева, Дар'я Майстренко і Михайло Кухарчук.

PODOLYAN осінь-зима 2017/18

"Будь-яка творчість, а для мене створення одягу – безумовна творчість, розкреслена на віхи. З цієї колекції я починаю новий відлік історії бренду PODOLYAN. Лейтмотив про повернення до першокодів бренду став основним в цій колекції, а також в колекції весна-літо 2018, яка буде представлена зовсім скоро", – розповідає Володимир Подолян про свою нову концепцію роботи.

Реклама
PODOLYAN осінь-зима 2017/18

У цьому сезоні дизайнер зробив ставку на чіткі силуети зимових пальто, жакетів і блуз, м'які трикотажні світшоти й експерименти зі складним кроєм. Ефект симетрії досягався за допомогою комбінування різних кольорів і фактур. У колекції осінь-зима 2017/2018 поєднуються вихідна класична естетика бренду і вуличні тренди, переосмислені дизайнером.

<b>подолян осень</b>

Читайте також:

All is love: новая капсульная коллекция Stella McCartney​

Хлоя Севіньї – нове обличчя демократичної лінійки Proenza Schouler

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.