До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Українка Юлія Ратнер у рекламній кампанії Valentino Resort 2018

Після того, як П'єрпаоло Піччолі став єдиним творчим директором Valentino, він значно омолодив настрій марки, хоча й залишився вірним своїй романтичній естетиці. У рекламній кампанії до нової круїзної колекції дизайнер переніс фірмові шовкові плаття бренду на спортивний майданчик – моделі позували посеред баскетбольного поля у вбранні, натхненному серіалом База Лурмана про розквіт хіп-хопу – The Get Down. Одним із облич колекції стала українська модель Юлія Ратнер, закордоном більше відома як Ratner. Вона – одна із улюбленців Піччолі. Ратнер постійно бере участь у показах Valentino і вже представляв бренд у сезоні весна-літо 2017 року, коли склав компанію супермоделі Крісті Тарлінгтон та Лії Кебеде.

Круїзну колекцію разом із Ратнер представляють дівчата, які зараз перебувають у топі. Серед них Фаретта, Імарі Каран і Джолі Альєн. Також у цій рекламній кампанії можна помітити новий логотип Valentino – лаконічний і впізнаваний.

Реклама

Читайте також:

Деталі показу Valentino весна-літо 2018

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.