КУПИТИ КВИТКИ

Мілла Йовович стала обличчям Balmain

Американська актриса і модель українського походження Мілла Йовович, яка в різні роки була обличчям Chanel, L'Oreal, Isabel Marant і Marc Jacobs, додала ще один великий бренд в своє портфоліо – наступного сезону вона представляє колекцію французького модного бренду Balmain.

Рекламна кампанія Balmain осінь-зима 2018/2019

Працювали над рекламною кампанією Balmain осінь-зима 2018/2019 фотограф Енн Лі і креативний директор бренду Олів'є Рустен. У кадрі Йовович приміряє фірмові сексапільні образи Balmain – міні-сукні в стилі 1980-х, а також брючні костюми.

Реклама.
Рекламна кампанія Balmain осінь-зима 2018/2019
Рекламна кампанія Balmain осінь-зима 2018/2019
Рекламна кампанія Balmain осінь-зима 2018/2019

Нагадаємо, що під час роботи над колекцією Рустен надихався sci-fi естетикою, а Йовович, яку весь світ впізнав після фантастичного екшену "П'ятий елемент" 1997 року, стала ідеальним втіленням всіх ідей дизайнера. "Як і будь-яка дитина, яка виросла в 1990-х, я був просто одержимий "П'ятим елементом", – згадує Рустен. – Я завжди мріяв працювати з Мілою і для мене велика честь, що вона погодилася стати обличчям Balmain".

Рекламна кампанія Balmain осінь-зима 2018/2019
Рекламна кампанія Balmain осінь-зима 2018/2019
Рекламна кампанія Balmain осінь-зима 2018/2019

Відбулись зйомки рекламної кампанії в одному з складських приміщень на околиці Лондона. Як це було, можна подивитися у відео з бекстейджу.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.