До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Легендарний кадр: Кріштіану Роналду та Ліонель Мессі грають у шахи

Дві легенди світового футболу – Кріштіану Роналду та Ліонель Мессі – зробили справжній подарунок для своїх шанувальників. Напередодні старту Чемпіонату Світу з футболу, який минулого вечора стартував у Катарі, вийшла рекламна кампанія Louis Vuittton за участю футболістів. В об'єктиві не менш легендарної Енні Лейбовіц вони грають у шахи, а замість столика використовують валізу та скриню з фірмовою монограмою LV у коричнево-золотому виконанні.

"Перемога – це стан душі. Давня традиція виготовлення валіз", – підписали Леонардо та Кріштіану спільний пост в Instagram. Фанати у захваті. За 14 годин після публікації пост зібрав майже 23 мільйони лайків.

Реклама

Нагадаємо, що історія бренду Louis Vuitton розпочалася 1854 року, коли Луї Віттон заснував багажний бізнес в Парижі на 4-ій вулиці Neuve des Capucines. Позаяк залізничні, а потім автомобільні подорожі стали невід'ємною частиною життя, бізнес Віттона зростав. Валізи LV були не лише символом статусу, а й практичною покупкою: вони були і залишаються водонепроникними, щоб запобігти випадковому пошкодженню предметів усередині. Перші моделі з монограмою LV з'явилися 1896 року. У 1950-х валізи Louis Vuitton були must have для відомих актрис, які постійно подорожували. Анна Маньяні взяла цілий набір багажу під час поїздки в Париж 1960 року, а ті чи інші моделі валіз часто з'являлися на сторінках Vogue. Більше про історію монограми LV читайте тут.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.