Як пройшов показ кутюрної колекції Balmain
Показ нової кутюрної колекції Balmain креативний директор Олів’є Рустен скасовувати не став, але замінив традиційне шоу з довгим першим рядом круїзом Сеною, розташувавши моделей на баржі, яка прямувала від Ейфелевої вежі до Собору Паризької богоматері. Шоу транслювали в режимі реального часу на соціальній платформі TikTok.
Показ вийшов дуже символічним. Дизайнер не тільки відзначив закінчення карантину у Франції, але й присвятив шоу ювілею компанії. Цього року французькому модному Дому Balmain минає 75 років. З нагоди врочистої дати Олів’є Рустен представив не тільки свої нові вироби, а й залучив до колекції архівні образи засновника компанії П’єра Бальмана та інших креативних директорів — Еріка Мортенсена й Оскара де ла Ренти. За концепцію заходу відповідав артдиректор Ендрю Макадсі, що відомий своїми роботами з Бейонсе.