До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Як Марія Грація К'юрі створювала костюми для балету в Римській опері

Креативний директор модного дому Dior, Марія Грація К'юрі розробила костюми для постановки Nuit Blanche – балету, присвяченого культовому сучасному композитору Філіпу Глассу.

Як і для Крістіана Діора, танець є пристрастю всього життя Марії Грації К'юрі. У вересні минулого року вона співпрацювала з хореографом Шарон Еяль, коли створювала колекцію сезону весна-літо 2019, присвячену танцям і легендарним танцівникам Айседорі Дункан і Лої Фуллер. Свого часу ці художники-авангардисти зруйнували стереотипи і кинули виклик обмеженням, щоб визначити нове бачення краси. Цим же зайнялася Марія Грація К'юрі в новій колаборації з Римською оперою.

Реклама

Для роботи над цим проектом зібрали команду професіоналів вищого класу. За хореографію відповідає зірка нью-йоркського балету, в минулому керівник балетної трупи Паризької опери Бенджамін Мільпьє і володар "Оскара" Джером Роббінс. У головних партіях – світові зірки: директор балетної трупи Римського театру і етуаль Паризької опери, Елеонора Аббаньато і зірка Штутгартського балету, Фрідеманн Фогель.

<b>dior sketch</b>

Створення костюмів для Nuit Blanche дало можливість К'юрі заглибитися в її творче дослідження, яке перебуває на стику танцю, культури і моди. "Я захоплювалася роботою Елеонори Аббаньато роками", – зізнається дизайнер. "Вона – видатна художниця, яка багато працювала для досягнення своїх цілей. Елеонора – неймовірне джерело натхнення для нового покоління жінок. Її кар'єра, як і моя, була побудована між Італією і Францією, що робить нас двох ще ближчими".

Аббаньато танцює разом зі всесвітньо відомим Фрідеманном Фогелем у потужній постановці, що поєднує емоції і технічну віртуозність. "Я пишаюся тим, що можу внести свій вклад у постановку проекту, який об'єднує так багато елементів виконавського мистецтва, включно з музикою, хореографією, сценографією та дизайном костюма. Тут моя робота сама по собі є "хореографічною вправою", бо вона включає створення костюмів, які ідеально поєднуються з рухом", – зазначає Марія Грація К'юрі, яка повернулася в рідний Рим для роботи в ательє опери.

Повторюючи її дослідження для колекції, присвячене мистецтву руху, дизайнер відштовхувалася від роздумів про особливості тіла танцюристів. К'юрі створила шістнадцять костюмів, зосереджених на нових, сучасних визначеннях жіночності і мужності, для яких використала легкі, вільні матеріали, які найкраще відповідають технічним і естетичним вимогам танцю. Трикотаж і тюль нашаровані на трико – ансамблі вдалися одночасно функціональними і красивими. Пишна спідниця Елеонори Аббаньато всіяна романтичними шовковими квітами, що видніються між двома шарами фатину. К'юрі зробила дизайн у вигляді квітів невипадково. Тут вони – вшанування спадщини Діора. Аббаньато і Фогель символічно носять костюми кольору слонової кістки, в той час як трупа з'являється в калейдоскопі пудрових відтінків, обтягнутих чорним тюлем, з ніжними шовковими квітами, що підсилюють візуальний ефект уявлення.

Балет можна побачити з 29 березня до 2 квітня в Римській опері.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.