Ексклюзив: інтерв'ю з Ладомією Пуччі
Уже кілька десятків років ім'я Emilio Pucci змушує тремтіти модників різного віку та національностей. В Україні бренд представлений в Sanahunt Luxury Department Store, а в чому секрет успіху Emilio Pucci та що потрібно знати про нову весняно-літню колекцію, нам в ексклюзивному інтерв'ю розповіла Ладомія Пуччі, донька Еміліо Пуччі.
Вона любить моду та стиль. Вона впевнена в собі та завжди має розкішний вигляд. А років їй може бути скільки завгодно – і вісімнадцять, і шістдесят.
Нову колекцію ми присвятили літу та відпочинку, тому влаштували її показ в імпровізованому міському басейні. Тюрбани, піжами, купальники й наші фірмові принти – все вийшло яскравим та життєрадісним. На принти потрібно звернути особливу увагу. Мій улюблений називається Ama й поєднує в собі графічні смуги та зображення фламінго. Не менш гарні та шовкові брюки-палаццо з візерунком Nisida. Моєю обов'язковою покупкою звідси буде тюрбан та шльопанці з принтом в пастельних відтінках.
Молоде покоління сьогодні активно реагує на візуальні сигнали, а наш бренд якраз і відноситься до марки з сильною візуальною складовою в своєму ДНК. Вони це відчувають й розуміють. Щодо нової колекції – тема пляжу й відпочинку настільки універсальна, що зрозуміла поза віком. Також я люблю працювати з молодим поколінням, передавати їм свої знання. Важливо, щоби вони знали історію моди та мистецтва і на основі цих знань змогли знайти свій унікальний погляд. У них дійсно дуже багато ідей, що мають право на життя і якнайшвидшу реалізацію.
По-перше, популярність криється в нашій історії та її художній складовій. Принти роблять нас впізнаваними та унікальними, дозволяючи експериментувати, при цьому не втрачаючи власного голосу. Також в нас дуже сильний емоційний зв'язок з нашими покупцями – Emilio Pucci асоціюється в них з радістю та вони повертаються до нас знову. Це неймовірно та дуже приємно!
Усі товари представлені в Sanahunt Luxury Department Store і на сайті www.sanahunt.com. А ще більше інформації про новинки – на новому telegram-каналі магазину.