Дженніфер Лопес у рекламній кампанії Versace весна-літо 2020
Після того, як Дженніфер Лопес феєрично закрила шоу Versace весна-літо 2020, яке восени відбулося в Мілані, її участь у рекламній кампанії бренду залишалася лише питанням часу. Донателла Версаче очікувань і шанувальників італійського модного Дому, і американської артистки не підвела.
В анонсах напередодні запуску команда Versace інтригувала, що в новому кампейні мода об'єднається з технологіями. Так і сталося: настрій зйомки, над якою працював фотодует Mert & Marcus з одного боку нагадує фільм "Матриця", а з іншого – кліп Лопес під назвою Waiting For Tonight.
Прогнозовано в рекламній кампанії артистка демонструє легендарний тропічний принт, який став символом нульових, а також знакові для Versace речі: мінісукні зі скульптурними вирізами, впізнавані прикраси та аксесуари. Сама Дженніфер Лопес про цю співпрацю розповідає: "Versace для мене – це люди, які несуть у цей світ красу. Я щаслива знову працювати з такою людиною, як Донателла".