Cartier святкують 15-річчя Жіночої ініціативи
З 2006 року Women's Initiative, кампанія, що її заснували Cartier, допомагає жінкам-підприємицям повністю розкрити власний потенціал, висвітлюючи їхні досягнення й надаючи їм потрібну фінансову, соціальну та психологічну підтримку для розвитку їхнього бізнесу й лідерських навичок. Програма відкрита для підприємств будь-якої країни, на чолі яких стоять жінки, що прагнуть мати позитивний вплив на суспільство, як це визначено Цілями сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй.
У 2022 році Жіноча ініціатива святкує свій 15-річний ювілей. За цей час Cartier підтримали 262 жінки-підприємиці з 62 країн і виділили загалом 6 440 000 доларів США у вигляді грошових призів для підтримки їхнього бізнесу, а кількість проведених заходів, що забезпечує рівний доступ до знань, сягнула 62. У майбутньому програма має намір створити глобальну мережу для різноманітної співпраці Cartier Women's Initiative, що допоможе підсилити вплив, використовуючи свої унікальні сильні сторони.
Щоб відзначити неабиякий вплив програми, Жіноча ініціатива Cartier уперше представляє дев’ять лауреаток премії — колишніх стипендіаток, бізнес яких домігся визначних результатів. Нагороджували в трьох категоріях: "Поліпшення життя", "Збереження планети" та "Створення можливостей".
Раша Раді, Єгипет
Компанія Chefaa створила цифрову платформу на базі штучного інтелекту й GPS, щоб допомогти пацієнтам з хронічними захворюваннями замовляти, планувати та поповнювати запаси своїх ліків незалежно від місця проживання або доходу.
Ннека Мобіссон, Нігерія
Мобільна платформа mDoc, яку створила Ннека, надає людям, які живуть з хронічними захворюваннями, цілодобовий доступ до віртуальних постачальників медичних послуг.
Теміє Гіва Тубосун, Нігерія
Темі організувала медичну дистриб’юторську компанію LifeBank, яка використовує дані й технології для пошуку й доставлення основних медичних товарів у лікарні Нігерії.
Джоанн Говарт, Австралія
Компанія Planet Protector Packaging виробляє екологічно безпечне теплоізольоване паковання з овечої вовни для транспортування чутливих до температури товарів.
Лорна Рутто, Кенія
EcoPost виробляє міцні стовпи для огорож із пластикових відходів — екологічно чистої альтернативи деревині.
Шарлотта Ванг, Китай
EQuota Energy — компанія з оптимізації енергоспоживання, яка поєднує в собі штучний інтелект і великі дані для надання рішень з енергоефективності.
Карміна Байомбонг, Філіппіни
Інвестиційна платформа InvestEd надає студентські позики малозабезпеченій молоді з використанням власного алгоритму кредитного рейтингу.
Керол Ч’яу, Китай
Shokay виробляє дитячий одяг, аксесуари, предмети інтер’єру та пряжу з волокна, яке закуповують безпосередньо в місцевих пастухів.
Фарієль Салагуддін, Пакистан
Бартерна послуга UpTrade дає змогу сільським громадам, непід’єднаним до мережі, обмінювати худобу на водяні помпи й домашні системи, що працюють від сонячної енергії.