Берлінський синдром: нова рекламна кампанія Celine
Celine представили рекламну кампанію колекції сезону осінь-зима 2019/2020, яку креативний директор бренду Еді Сліман зняв у Берліні.
Культовий берлінський клуб SO36 був невід'ємною частиною міської панк-сцени. У 1970-х і 1980-х роках його відвідували безліч легендарних музикантів, у тому числі Девід Боуві. Зв'язок цього знакового місця з Боуві надихнув Слімана зняти нову рекламну кампанію в тому ж районі Берліна – Кройцберге.
Показ колекції, яка була представлена в січні 2019 року на паризькій площі Згоди, став першим в історії Celine повністю чоловічим шоу. Одяг лінії транслював десятиліття субкультур за допомогою приталених костюмів, тонких краваток, шкіряного верхнього одягу, тваринних принтів, клітинки, темних відтінків, а також брогів, шипів на підошвах. Все це нагадувало про течії постпанків, тедді-боїв і модів.
У рекламному відео кадри культових берлінських будинків контрастують зі світлинами колекції, в якій моделі з'являються в коморах і модерністських багатоквартирних будинках. Знята в чорно-білих тонах, нова рекламна кампанія Celine демонструє бачення Слімана, в якому Берлін постає як елегантне таємниче місто, повне спокуси.