Базові цінності: лукбук Karavay весна-літо 2020
На недавніх показах UFW бренд Karavay представив нову айдентику і анонсував, що повертається до основ. У першій після оновлення колекції для сезону весна-літо 2020 бренд показав лінію базових речей – суконь-комбінацій, жакетів, брючних костюмів. Дизайнерка Ірина Каравай каже, що привчає себе "мислити речами" – робити універсальні речі на довге життя в гардеробі.
Особливістю колекції є використання конструкторних і концептуальних напрацювань попередніх років. Це відображення нової політики бренду на усвідомленість: екологічність проявляється не лише в мінімізації гардероба, але і у дбайливому ставленні до праці розробників одягу.
Є топи з розрізами на збірках, які були в космічній колекції весна-літо 2018. Є блузки з простьобаного вручну двостороннього шовкового шифону: технологію для блуз-олімпійок і плащів вперше застосували в колекції весна-літо 2017. З цієї ж колекції дизайнерка взяла прийом створення кудлатих фактур, які використовує для клатчів. Червона сукня з аплікацією з веганської шкіри у вигляді орнаменту українського рушника, на яку потрібно близько 130 годин ручної роботи, – це омаж курсу на етно, який дизайнерка взяла ще 2014 року і з тих пір вдумливо цитує мотиви народного костюма в своїх колекціях.