КУПИТИ КВИТКИ

5 причин закохатися в бренд Ruslan Baginskiy ще більше

13 листопада Руслан Багінській і Петро Ясінській, засновник та піар-директор бренду Ruslan Baginskiy, стануть спікерами конференції VOGUE UKRAINE CONFERENCE: FORCES OF FASHION 2025 — масштабної професійної події за участі світових і вітчизняних лідерів у сферах моди, медіа, освіти, цифрових технологій і бізнесу. За 10 років Руслан та Петро побудували міжнародний бренд, що став культурним та комерційним феноменом. Напередодні зустрічі з ними розповідаємо, чому Ruslan Baginskiy сьогодні більше, ніж просто бренд.

Руслан Багінський та Петро Ясінський
Руслан Багінський та Петро Ясінський

Реклама.

Продукт Made in Ukraine

Кейс бренду Ruslan Baginskiy точно будуть вивчати в університетах як приклад побудови сильного незалежного бренду, який менше, ніж за десять років зумів стати загальним ім'ям для цілої категорії товарів — головних уборів. Саме завдяки українцям світові ретейлери почали виділяти більші бюджети для закупівлі капелюхів і супутніх аксесуарів, а сам бренд Ruslan Baginskiy сьогодні представлений у 26 країнах — від Австралії до Канади. Плюс речі з впізнаваними ініціалами RB модна купити на площадках головних онлайн-ретейлерів світу — Matches Fashion, Revolve, Zalando, Net-a-Porter та інших, що ще більше розширює географію продажів. На бирці кожного з товарів — від капелюхів до свічок — написано Made In Ukraine.

Світові зірки

Мало який незалежний бренд може похизуватися такою кількістю співпрацю з найвідомішими зірками планети. У портфоліо українців проєкти з Бейонсе, для якої Ruslan Baginskiy розробляли унікальні сценічні капелюхи, Леді Гагою, Мадонною, Ріанною та багатьма іншими.

Підтримка українських ремесел

Свою міжнародну популярність команда Ruslan Baginskiy використовує також для підтримки українських ремесел і популярізації локальних митців. Один з найцікавіших прикладів — запуск лінійки плетених сумок HatBag. У створенні дропу сумок дизайнер працював з одним із центрів цього мистецтва — у селі Іза в Закарпатській області. Місцева техніка лозоплетіння належить до списку ЮНЕСКО нематеріальної культурної спадщини України, а вироби з Ізи колись експортувались по всьому світу. "Я був здивований дізнатися, що плетені меблі саме з Ізи прикрашали веранду митця Ренуара. Ідея створення сумок частково натхнена цим селом, його історією. Деякі елементи виготовлені саме там — у співпраці з місцевими майстрами".

Також завдяки бренду ми дізналися більше про скульптора Михайла Дзидру. Влітку 2024-го Ruslan Baginskiy представили проєкт, який став ніби діалогом між дизайнером та митцем. "Я завжди цікавився скульптурою та розглядав головні убори як скульптурні об'єкти, — коментує Руслан Багінський. — Усі головні убори, що фігурують у проєкті, — мій діалог з палітрою та формами Михайла Дзиндри. Я був вражений його творами та великим внеском в українське мистецтво, мені давно хотілося поділитися цією історією в такій формі."

Масштабні проєкти

Бренд Ruslan Baginskiy завжди вмів дивувати і робити wow-ефект від своїх рекламних кампаній, подій та колаборацій. Один з останніх кейсів — проєкт до 10-річчя бренду з Galeries Lafayette. У його межах Руслан Багінській і команда розробили дизайн 12 головних вітрин, влаштували поп-ап і відкрили магазин свого бренду у форматі shop-in-shop на другому поверсі одного з найвідоміших модних універмагів світу. Кожного року Galeries Lafayette приймає 27 мільйонів відвідувачів та тримає лідерство у продажах серед європейських департаментів. Фасад знавкової будівлі прикрасив спеціально створений банер Ruslan Baginskiy у синьо-жовтих кольорах площею 140 м2. Сам проєкт увійшов до кутюрної програми офіційного Тижня моди в Парижі підкреслюючи значущість події для українського дизайну на міжнародній арені.

Робота з комьюніті

Одним із секретів успіху Ruslan Baginskiy багато хто називає щирість, душевність і справжність, що відчувається навіть через фотографії в соціальних мережах — бренд постійно влаштовує незабутні події для друзів, шанувальників і своєї команди, підкреслюючи внесок кожного гравця у загальну справу. Ось Джіджі Гадід завітала привітати Руслана з новою колекцію, ось різдвяний вечір для команди, а ось вже звана вечеря на березі Дніпра на честь 10-річчя бренду.

А що команда Ruslan Baginskiy задумала на наступні 10 років можна буде дізнатися вже 13 листопада під час VOGUE UKRAINE CONFERENCE: FORCES OF FASHION 2025.

КУПИТИ КВИТКИ

Партнери конференції:

Фешн-партнер: UGG, бренд-легенда з Каліфорнії, який перетворив зручність на стиль. UGG дарує неповторне відчуття комфорту й надихає мільйони людей бути собою.

Алкогольний партнер: Don Julio, бренд текіли з багаторічною історією. Винятковий смак і справжній мексиканський дух у кожній пляшці.

Бʼюті-партнер: Vichy Laboratoires — французький дермокосметичний бренд, який використовує надсучасні розробки і пропонує новітні рішення для здорового вигляду шкіри й волосся.

Фінансовий партнер: Sense Bank – державний банк, що посідає провідні позиції в усіх сегментах банківського ринку України. Sense Bank активно ініціює та підтримує проєкти в галузі візуального, перформативного, музичного та кіномистецтва.

Інноваційний партнер: Mriya Production, українська технологічна компанія, яка спеціалізується на створенні віртуальних світів для відео, ігор і заходів по всьому світу.

Локація: UNIT.City, перший в Україні інноваційний парк, створений для підтримки технологічного підприємництва та стартапів, що поєднує офісні простори, лабораторії, навчальні заклади, житлові зони та коворкінги.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.