5 причин закохатися в бренд Ruslan Baginskiy ще більше
13 листопада Руслан Багінській і Петро Ясінській, засновник та піар-директор бренду Ruslan Baginskiy, стануть спікерами конференції VOGUE UKRAINE CONFERENCE: FORCES OF FASHION 2025 — масштабної професійної події за участі світових і вітчизняних лідерів у сферах моди, медіа, освіти, цифрових технологій і бізнесу. За 10 років Руслан та Петро побудували міжнародний бренд, що став культурним та комерційним феноменом. Напередодні зустрічі з ними розповідаємо, чому Ruslan Baginskiy сьогодні більше, ніж просто бренд.

Продукт Made in Ukraine
Кейс бренду Ruslan Baginskiy точно будуть вивчати в університетах як приклад побудови сильного незалежного бренду, який менше, ніж за десять років зумів стати загальним ім'ям для цілої категорії товарів — головних уборів. Саме завдяки українцям світові ретейлери почали виділяти більші бюджети для закупівлі капелюхів і супутніх аксесуарів, а сам бренд Ruslan Baginskiy сьогодні представлений у 26 країнах — від Австралії до Канади. Плюс речі з впізнаваними ініціалами RB модна купити на площадках головних онлайн-ретейлерів світу — Matches Fashion, Revolve, Zalando, Net-a-Porter та інших, що ще більше розширює географію продажів. На бирці кожного з товарів — від капелюхів до свічок — написано Made In Ukraine.
Світові зірки
Мало який незалежний бренд може похизуватися такою кількістю співпрацю з найвідомішими зірками планети. У портфоліо українців проєкти з Бейонсе, для якої Ruslan Baginskiy розробляли унікальні сценічні капелюхи, Леді Гагою, Мадонною, Ріанною та багатьма іншими.
Підтримка українських ремесел
Свою міжнародну популярність команда Ruslan Baginskiy використовує також для підтримки українських ремесел і популярізації локальних митців. Один з найцікавіших прикладів — запуск лінійки плетених сумок HatBag. У створенні дропу сумок дизайнер працював з одним із центрів цього мистецтва — у селі Іза в Закарпатській області. Місцева техніка лозоплетіння належить до списку ЮНЕСКО нематеріальної культурної спадщини України, а вироби з Ізи колись експортувались по всьому світу. "Я був здивований дізнатися, що плетені меблі саме з Ізи прикрашали веранду митця Ренуара. Ідея створення сумок частково натхнена цим селом, його історією. Деякі елементи виготовлені саме там — у співпраці з місцевими майстрами".
Також завдяки бренду ми дізналися більше про скульптора Михайла Дзидру. Влітку 2024-го Ruslan Baginskiy представили проєкт, який став ніби діалогом між дизайнером та митцем. "Я завжди цікавився скульптурою та розглядав головні убори як скульптурні об'єкти, — коментує Руслан Багінський. — Усі головні убори, що фігурують у проєкті, — мій діалог з палітрою та формами Михайла Дзиндри. Я був вражений його творами та великим внеском в українське мистецтво, мені давно хотілося поділитися цією історією в такій формі."

Масштабні проєкти
Бренд Ruslan Baginskiy завжди вмів дивувати і робити wow-ефект від своїх рекламних кампаній, подій та колаборацій. Один з останніх кейсів — проєкт до 10-річчя бренду з Galeries Lafayette. У його межах Руслан Багінській і команда розробили дизайн 12 головних вітрин, влаштували поп-ап і відкрили магазин свого бренду у форматі shop-in-shop на другому поверсі одного з найвідоміших модних універмагів світу. Кожного року Galeries Lafayette приймає 27 мільйонів відвідувачів та тримає лідерство у продажах серед європейських департаментів. Фасад знавкової будівлі прикрасив спеціально створений банер Ruslan Baginskiy у синьо-жовтих кольорах площею 140 м2. Сам проєкт увійшов до кутюрної програми офіційного Тижня моди в Парижі підкреслюючи значущість події для українського дизайну на міжнародній арені.
Робота з комьюніті
Одним із секретів успіху Ruslan Baginskiy багато хто називає щирість, душевність і справжність, що відчувається навіть через фотографії в соціальних мережах — бренд постійно влаштовує незабутні події для друзів, шанувальників і своєї команди, підкреслюючи внесок кожного гравця у загальну справу. Ось Джіджі Гадід завітала привітати Руслана з новою колекцію, ось різдвяний вечір для команди, а ось вже звана вечеря на березі Дніпра на честь 10-річчя бренду.
А що команда Ruslan Baginskiy задумала на наступні 10 років можна буде дізнатися вже 13 листопада під час VOGUE UKRAINE CONFERENCE: FORCES OF FASHION 2025.
КУПИТИ КВИТКИ
Партнери конференції:
Фешн-партнер: UGG, бренд-легенда з Каліфорнії, який перетворив зручність на стиль. UGG дарує неповторне відчуття комфорту й надихає мільйони людей бути собою.
Алкогольний партнер: Don Julio, бренд текіли з багаторічною історією. Винятковий смак і справжній мексиканський дух у кожній пляшці.
Бʼюті-партнер: Vichy Laboratoires — французький дермокосметичний бренд, який використовує надсучасні розробки і пропонує новітні рішення для здорового вигляду шкіри й волосся.
Фінансовий партнер: Sense Bank – державний банк, що посідає провідні позиції в усіх сегментах банківського ринку України. Sense Bank активно ініціює та підтримує проєкти в галузі візуального, перформативного, музичного та кіномистецтва.
Інноваційний партнер: Mriya Production, українська технологічна компанія, яка спеціалізується на створенні віртуальних світів для відео, ігор і заходів по всьому світу.
Локація: UNIT.City, перший в Україні інноваційний парк, створений для підтримки технологічного підприємництва та стартапів, що поєднує офісні простори, лабораторії, навчальні заклади, житлові зони та коворкінги.