КУПИТИ КВИТКИ

Таємний сенс ювелірних прикрас у фільмі "Дім Ґуччі"

Під час шлюбу з Мауріціо Ґуччі Патриція Реджані не соромилася надівати ансамблі прикрас. "Патриція носила неймовірні прикраси — з неї буквально „сипалися" коштовні камені", — коментує художниця костюмів фільму "Дім Ґуччі" Джанта Єйтс.

Кадр із серіалу "Дім Ґуччі"

У фільмі зображена справжня кримінальна історія роману пари й те, як Реджані, розгнівана зрадливістю Мауріціо, дійшла думки замовити вбивство чоловіка в 1995 році. У стрічці використовуються найсміливіші прикраси із жовтого золота, щоб позначити злети й падіння Патриції, починаючи з її роботи в автотранспортній компанії батька й закінчуючи переслідуванням спадкоємця Ґуччі в 1990-ті.

Реклама.

Леді Ґаґа, яка грає роль Патриції Реджані, переймалася правильним зовнішнім виглядом своєї героїні не менше, ніж опікувалася вдосконаленням власної гри. "Леді Ґаґа мала 54 знімальні дні, і жодні прикраси не повторювалися, навіть сережки", — коментує Єйтс, яка створює костюми для фільмів Рідлі Скотта відтоді, як він зняв історичну кінострічку "Гладіатор" у 2000 році.

Щодня головна героїня змінювала два-три образи, а, з огляду на любов Патриції до розкішних коштовностей, це означало й використання великої кількості прикрас — від Bvlgari й Boucheron до Pikkio, італійської компанії, що спеціалізується на постачанні ювелірних виробів для кіновиробництва. "У мене на знімальному майданчику було приблизно 30 чорних оксамитових скриньок щодня, і щоразу ми потребували часу, щоб все це поєднати", — сміється Єйтс.

Леді Ґаґа в ролі Патриції Реджані

На початку фільму Патриція постає перед глядачами в перлах і кашемірових джемперах, які незабаром замінили на те, що Єйтс називає "яскравим гламуром 1980-х", оскільки після заміжжя героїня стає жорсткішою й наполегливішою в питаннях контролю сімейного бізнесу. Для Джанти Єйтс екстравагантні італійські прикраси — це синонім ювелірного Дому Bulgari, особливо в епоху 1980-х, коли сміливий дизайн уособлював дух часу.

Леді Ґаґа в кольє Bulgari High Jewelry 1991 року, що спершу належало принцесі Ясмін Ага Хан

Щойно Єйтс приїхала до Рима готуватися до знімання фільму, вона відвідала флагманський бутик Bulgari, розміщений на Віа дей Кондотті — одній з найдавніших вулиць італійської столиці. Разом з Леді Ґаґою вони вибрали поєднання сучасних і традиційних предметів з колекцій високого ювелірного мистецтва. Одна з таких прикрас — кольє 1991 року, що спершу належало принцесі Ясмін Ага Хан, дочці принца Алі Кхана й актриси Ріти Гейворт. Це яскрава суміш аметисту, цитрину, діамантів і сапфірів, багатство яких майстерно поєднується із зачіскою Патриції в сцені, коли вона переконує ніжного Мауріціо вступити в битву, щоб вирвати контроль над компанією в його дядька Альдо (якого грає Аль Пачіно) і кузена Паоло (Джаред Лето). А її дизайнерська сукня-кольчуга стає рівносильною обладункам.

В іншій сцені, яка описує гламурне життя пари в Нью-Йорку, Патриції вдається затьмарити диско-гламур в яскраво-рожевій сукні від кутюр і кольє від Bulgari з рубінами, червоними як її помада.

Фото: Fabio Lovino

Інший Дім, вишукані прикраси якого були представлені у фільмі, — Boucheron. Фірмовий дизайн бренду Serpent Bohème — зміїна голова, прикрашена золотими намистинами, з діамантовим паве, — ідеальний аксесуар для білої сукні, розшитої перлами. Природно, такій прикрасі було потрібне додаткове обігрування, а саме ще одне довге діамантове кольє, великі сережки й безліч каблучок.

Прикраси Реджані стають сміливішими, у міру того як вона стає дедалі безжальнішою в змальовуваних подіях. З погляду характеру, найдивовижніша прикраса у фільмі — це образ Патриції на початку 1990-х, коли, розлучившись з Мауріціо й думаючи про вбивство, вона скинула великокаліберні прикраси, вибравши замість них стримані сережки.

Крім того, що прикраси вказують на характер самої Реджані, вони відіграють у фільмі ще одну роль — підкреслюють контраст між сміливим і зухвалим поглядом на життя Патриції й витонченим снобізмом і дендізмом сім’ї Ґуччі. Поки сама Патриція вся в золоті з голови до п’ят, її чоловік, роль якого грає Адам Драйвер, його батько Родольфо (Джеремі Айронс), Альдо й Паоло демонструють свою сімейну єдність і статус простим перснем-печаткою на їхніх мізинцях, як робили вельможі з часів середньовіччя. Єйтс зауважує, що це не було відсиланням до будь-якої конкретної італійської традиції. Це була поетична вільність, що показує заможне життя сім’ї вищого класу в Мілані. Що було справжнім у фільмі, так це вантажний годинник Gucci, який носили багато які персонажі. Його Єйтс купила на eBay.

Фото: Fabio Lovino

Справжня пристрасть Патриції Реджані до ювелірних прикрас і небажання відмовлятися від гламурного способу життя — навіть після того, як її визнали винною у вбивстві чоловіка — втілилася в тому, що єдина робота, на яку вона погодилася, отримавши умовно-дострокове звільнення у 2014 році, — це робота консультантки з питань дизайну в компанії Bozart, міланському бренді біжутерії. Зрештою, життя у в’язниці було для неї порівняно легким. "Вона йшла в ногу з модою, витрачала багато грошей на журнали й завжди знала про нових дизайнерів і колекції, — сказала The Guardian співвласниця Bozart Алессандра Брунер у 2016 році. — Вона була королевою в тюрмі; інші в’язні приходили до неї за порадою щодо стилю й краси. Її життя могло бути складним, але цілком комфортним". Щойно її звільнили з-під варти, Реджані повернулася до того, що в неї виходить найкраще: витрачати 900 000 фунтів стерлінгів на рік на врегулювання шлюборозлучного процесу з Мауріціо. Як вона одного разу сказала: "Я краще плакатиму в Rolls-Royce, ніж буду щасливою на велосипеді".

Текст: Rachel Garrahan

За матеріалами vogue.co.uk.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.