Ювелірні бренди, які стали головними героями кіно
Співпраця ювелірних Будинків з кінематографом завжди була побудована на взаємній любові. Режисери отримували розкішні кадри за участю коштовностей, а ювеліри можливість продемонструвати свої прикраси на широкому екрані. Кулон "Серце океану" в "Титаніку", тіара Дейзі Tiffany & Co. в стрічці "Великий Гетсбі" і великокаліберне кольє Cartier Орнелли Муті в фільмі "Любов Свана" – прикладів успішних колаборацій багато. "Поговоріть зі мною, Гаррі Вінстон! Поговоріть зі мною про найкращих друзів дівчат – про діаманти!", – співала про свою невгамовну пристрасть до дорогого каміння Мерилін Монро у фільмі "Джентльмени надають перевагу білявкам". Vogue.ua вибрав фільми, в яких прикраси не просто миготять на екрані, а перетворюють їх на суцільний рекламний ролик.
Головну роль у фільмі "Вісім подруг Оушена" нарівні з Сандрою Буллок, Кейт Бланшетт, Енн Гетевей, Мінді Калінг, Сарою Полсон, Аквафіною, Ріанною і Геленою Бонем Картер зіграло кольє Cartier. Його ювеліри Будинку створили спеціально для зйомок фільму, на виробництво витратили вісім тижнів ручної праці найкращі паризькі фахівці Cartier. Прикраса – це вшанування Жанни Туссен, творчого директора Будинку в 1930-х роках. Оригінальне кольє створив 1931 року Жак Картьє для Махараджи Наванагара. У той час його описували як "найкращий каскад кольорових діамантів у світі", головним каменем прикраси тоді став Queen of Holland, блакитно-білий діамант вагою в 136,25 карата. Зараз камінь вже залишився в історії Будинку, а саму прикрасу створювали за ескізами та зробили її на 15-20% меншою оригінального виробу. Jeanne Toussaint з білого золота декороване бездоганними білими діамантами, кольорові ж були замінені цирконом. У фільмі також видно інтер'єри нью-йоркського Cartier Mansion на 52-й вулиці.
Складно уявити собі кращий рекламний ролик ювелірного Дому Tiffany & Co, ніж фільм "Сніданок у Тіффані" з Одрі Хепберн у головній ролі. Її героїня, над образом якої працювала легендарний костюмер Едіт Хед, завмирає перед вітриною флагманського магазина Tiffany & Co в Нью-Йорку з круасаном і стаканчиком кави в руках, одягнена в маленьку чорну сукню Givenchy, сонцезахисні окуляри Oliver Goldsmith і з перловим кольє з великим кулоном на тендітній шиї. Легендарну прикрасу створив французький ювелір флорентійського походження Роджер Семама. Свого часу художник створював прикраси для Jacques Fath, Balmain, Schiaparelli, Lanvin, Givenchy, Balenciaga, Christian Dior і Yves Saint Laurent, а деякі з його творів були представлені на виставці Yves Saint Laurent в музеї Метрополітен в Нью-Йорку.
Режисер фільму Джо Райт не вимагав від костюмера Жаклін Дюрран точної відповідності стилістиці ХІХ століття. "У Джо було своє уявлення про те, який вигляд все повинно мати, і він вирішив, що його фільм не є точною ілюстрацією того, що було модно в 1870-х роках. Це, радше, стилізація того часу", – розповіла Дюрран. Для ювелірної стилізації образу Анни Кареніної, яку зіграла Кіра Найтлі, використовували прикраси Chanel з колекції Fine Jewelry вартістю два мільйони доларів.
Найпомітнішим у фільмі стало трирівневе діамантове намисто з одним з головних символів Chanel, камелією: "Як тільки ми вирішили, що Анна буде носити діаманти і перли, ми вирушили в Chanel, – розповідала Дюрран, – я давно працюю і ніколи на знімальних майданчиках не бачила такої кількості діамантів і перлів". Якщо врахувати, що Кіра Найтлі до того ж ще й обличчя Coco Mademoiselle, то для актриси фільм "Анна Кареніна" став ще одним промо-роликом Chanel.