Дорогоцінні подарунки з користю
Дорогоцінний подарунок до 8 березня може принести радість не лише обдаровуваним жінкам, але ще і тисячам дітей, дорослим, і диким тваринам. Як зробити подарунок собі і людям? Вибрати прикрасу, відсоток від продажу якої йтиме на благодійні цілі.
Підвіски і перстні зі срібла і кераміки Save the Children Будинку Bulgari натхненні культовою B.zero1 і створені в партнерстві з однойменним фондом, який займається освітніми проектами в конфліктних регіонах по всьому світу. Прикраси з логотипом Save the Children продаються за ціною 450 євро, з яких 75 євро відправляють до Фонду. Співпраця ювелірної компанії і благодійної організації розпочалася 2009 року, за цей час проект зібрав понад 70 мільйонів доларів і допоміг 700 тисячам дітей 25 країн.
Підвіски і брошки з рожевого золота з діамантами, а також зі срібла з цаворітами в формі слонів – це колекція Tiffany Save the Wild, представлена 2016 року. 100% від продажу прикрас відправляють на підтримку фонду Elephant Crisis Fund (ECF), який бореться з браконьєрством в Африці. Популяція слонів скорочується через попит на дорогоцінну слонову кість – щорічно гине до 30 000 особин. Tiffany & Co. допомагає справі не лише грошима (за прогнозами компанії, мінімальна сума пожертви до 2019 року складе один мільйон доларів), а й інформаційно. Під колекцію в соцмережах запустили флешмоб #KnotOnMyPlanet за участю модних інсайдерів.
Срібну підвіску і браслет Lockit бренд Louis Vuitton представив 2016-го в партнерстві з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), який допомагає дітям усього світу при військових конфліктах і стихійних лихах. З кожного продажу браслета і підвіски Lockit (названий так на честь кодового замка, винайденого Жоржем Віттоном 1890-го року) в фонд ЮНІСЕФ перераховують 200 доларів, і 100 доларів з кожного продажу браслета на кольоровому браслеті Lockit Color. За рік бренд зібрав $2.5 мільйона, а 16 січня відсвяткував перший #MakeAPromise Day. Так називається онлайн кампанія підтримки ініціативи: лідери думок фотографуються з прикрасами, схрестивши мізинці.
Маскулінний чорний годинник в корпусі з кераміки на ремінці з каучуковими шипами – результат співпраці швейцарської компанії Hublot і групи Depeche Mode. Big Bang Unico Depeche Mode в 45-мм корпусі випущений 2014-го лімітованою серією в 250 екземплярів і буде до вподоби прихильницям брутальних рок-н-рольних аксесуарів. На задній кришці годинника розташована жовта каністра. Це логотип Charity: Water – організації, яка допомагає жителям країн, що розвиваються, отримати доступ до чистої питної води, в її фонд надходять виручені від продажу годинників кошти. Тристороння співпраця музикантів, годинникарів і фандрайзерів розпочалася 2013 року. Завдяки спільним зусиллям вже 30 тисяч жителів Непалу і Ефіопії отримали доступ до чистої питної води.
Кулон і браслет з підвіскою із зображенням відкритого і закритого ока на кожній зі сторін – колекція Meditating Eye режисера Девіда Лінча, презентована в листопаді 2017-го. 20% від продажу кожної прикраси (ціною від $ 42 до $ 88) надходить в його фонд David Lynch Foundation, який допомагає жертвам домашнього насильства за допомогою практики трансцендентної медитації.
Підвіска, що здається реалістичною ювелірною скульптурою у формі серця з сапфіровою і рубіновою артеріями, ажурне кільце-трансформер і серія кулонів – колекція "Серцебиття" українського ювеліра Романа Лазара. Від 25% (підвіска і кільце) до 50% (кулони) від продажу кожної з прикрас надходить до фонду Hearts Charity, який співпрацює з Національним інститутом серцево-судинної хірургії М.М. Амосова. Колекцію презентували на благодійному вечорі фонду 6 грудня 2017 і вона брала участь у великому аукціоні, на якому зібрали більше 2 мільйонів гривень на операції дітям з вадами серця і покупку імплантів.
Сережки-кільця, що наче зібрані з крапель золота, De Grisogono, або спортивний хронограф Montblanc модного шоколадного кольору – на сайті німецького аукціонного Дому NEUMEISTER можна вибрати колекційні прикраси або годинник з унікальним провенансом, частину продажу від цього відправляють для гуманітарних дитячих проектів.